M
Månsane
Sv: Hur går det för era 03or
*OT sorry*
Jag är uppvuxen på Ingarö. (gick i pilhamskolan)
Är du också det?
*OT sorry*
Är du också det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*OT sorry*
Är du också det?
min 03a har nu blivit undersökt av tandläkare o kanske hon nu kan sluta studsa när hon blivit behandlad. Syns ganska väl på den här träningen:
http://www.youtube.com/watch?v=k-CDtStPwIw
Nu har min häst fått en sista behandling av equiterapeuten o skall i morgon trimmas ett sista pass innan Breeders.
Skall bli kul att se alla andra 5åringar oxå o se vilka hingstar som ger finast avkommor!!
Här är träningen från i tisdags i litet ridhus.
Åh tack
Just nu ser hon ut som en julgris Hon fick lite vila efter kvalitén och vete 17 om betet har fått fnatt, men på bara drygt en vecka har hon blivit riktigt rund.
Men nu är vi igång igen, så det ska väl försvinna lika fort hoppas jag
Hon fick också 7 7 på hoppningen (fast lös då) men fick en otroligt retlig 6:a på benen, annars var betygen väldigt jämna så när som på 8:an på typ.
Vad var det för stam på din? Hur hög är hon?
Jeanette
Min 03:a är e. Electro-Looping-Maraton och hon är 164 cm. Hon kan också se ut som en julgris om man inte ser upp
Just nu är hon som sagt var utlånad på foder uppe i Umeå och tanken är nog att hon ska säljas, för jag kan inte ha var alla uppfödningar bara för att de råkar bli ston....