Hur går det för era 03or

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hur går det för era 03or

tack! Hästskrallet stegrade sig innan startsignalen. Men gick sedan bra men rev det enklaste hindret på hela banan...vi här fortfarande ej kommit över det :)

Vilken härlig bild den nedersta var. Hur kan h*n stå så med benen utan att trilla?
När jag började läsa ditt inlägg tänkte jag "skönt att inte alla har kommit längre än mig", men när jag såg bilden inser jag att du förmodligen är långt före mig. Roligt att få se lite andra -03or.
Den var i varje fall oerhört gullig.

*KL*

Var på ridklubben och tävlade idag. Första tävlingen sen förra hösten då hästen haft föl :)
Har bara hoppat ca 3-4 ggr sen hon blev igångsatt också.
Fick ett oturligt nedslag då vi kom för nära ett hinder (korsgalopp..) men i övrigt gick det jättebra.

24338061.jpg

24338052.jpg

24338059.jpg

kl

Min har en långdragen ligamentsskada som några av er kanske kommer ihåg. Vi har nu dck tagit det första steget mot en igångsättning, vi får skritta 20 min 5-6 dagar i veckan! :) Just nu taktas det mycket, hon tycker det är jättekul att äntligten göra något igen.

nej, tyvärr rider jag ej så bra!! jag r lite av en vuxenryttare!! :)

sandra rider henne bra!! Hon vill gärna ha en känslig ryttare som ej drar i henne :)

Vad kul att det går så bra för alla! :D

Min egna caramell är som sagt med föl och ska föla i April månad. Promenads rids lite och ligger på latsidan. :laugh:

Tack!! Ja, nu kan vi äntligen slänga det där 2 delade bettet åt H***vete o börja rida på hackamore o kombinationsbett.
Så tydligt att hon ej gillar bettet!!

Hon måste nu lära sig att ga fram till "bettet" o ha en lugn o rytmisk galopp!!

Hur går det med din fina polle? Vila nu?

Ja det syns att det "stör" henne, trots att Sandra (visst heter hon så?!) rider med så mjuk o följsam hand!
Skönt till nästa år att kunna välja mer fritt! :)

Min mår bara bra, hon har vintervila nu. Verkar visserligen inte speciellt impad över att bara leka med kompisen i hagen, så hon får som hon vill och skrittas/promeneras med nga dagar varje vecka.. Längtar redan tills jag får sätta igång henne igen!

Vilken gummiboll :)
Jättefin, men precis som du säger, hon verkar inte tillfreds med betslingen o blir lite kort o stampig. Fast de fixar ni, hon är ung och väldigt reglerbar.

Nu har vi kommit igång efter höstuppehållet. Nea går på Rehab hos en superduktig ET. Hon är frisk men har dålig balans, så jag gör lite övningar med hennes ben. Vi har tränat för en ny hopptränare, superduktig:banana: Nea hoppar bara bättre för varje gång, men inte jag:crazy: Hoppas det är en dipp..Att det bara kan gå uppåt nu igen:D

Det verkar som (för mig iaf) att hoppning är som språk, jag måste hålla igång det för att det ska funka som bäst. Inte som att cykla som man alltid kan. Hur är det för er?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 546
Senast: AlmostEasy
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det var fredag kväll. Klockan hade blivit halv sju och hon var äntligen på väg hem från jobbet. Hon var bara 18 år, men hade lyckats få...
Svar
0
· Visningar
778
Senast: cassiopeja
·
Småbarn Jag känner mig lite förvirrad och arg just nu. Jag har en dotter på 3 år, som har 3 kusiner (2 år, 8 år och 11 år) (de är mina...
2
Svar
37
· Visningar
4 534
Senast: mino
·
Dressyr Jag valde att lägga tråden under dressyr eftersom det är meningen att det ska bli en dressyrhäst av den här unga damen, om hon lugnar...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 220

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka