M
minternet
Sv: Hur gamla var/är Ni med första barnet?
(ett misfall vid 22)
25 med första
28 med andra
perfekt för mig
(ett misfall vid 22)
25 med första
28 med andra
perfekt för mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gullan86 skrev:när kände ni att ni ville har barn och när började ni sen skaffa? för det är ju inte alltid som mannen vill ha barn direkt eller tvärtom hur var det för er???
Inte jättemycket, inte jag i alla fall. Mannen som är 3 år äldre än jag fick däremot lite lätt panik när det inte blev barn vid första försöket. Han var rädd att han skulle bli för gammal. Men jag tycker det kom rätt lagom. Jag hann vänja mig vid tanken på att vi skulle få barn under året vi gjorde idoga försök och hade nog inte heller velat vara så mycket äldre.tänkte ni nåt på åldern när ni skaffade? typ att ni var för unga/gammla/lagom?
Nej. Som jag sa har jag inte varit så sugen på barn förut. Däremot tycker jag att vi lyckats med timingen väldigt perfekt (partner, ekonomi, jobb, bostad etc).har ni känt att ni velat ha barn hur mkt som helst men inte kunnat av nån anledning vilken?(tänker då främst på partnern, ekonomi m.m)???