Hur finner man modet att anmäla någon?

Nu har jag glömt bort lösenordet till mitt andra nick....typiskt. Så, eh, det är jag som är epi :crazy:. Jag vill inte sluta uppdatera er eftersom ni är så underbara, bara för att jag tabbat mig och glömt spara det
Jag har tagit kort på benet, och utredaren ska få den när hon är tillbaka.

Fina ni! :heart:heart
 
Glöm inte bort att ansiktet ska synas på samma bild! Annars kommer inte bilden godkännas!
Fan... Det visste jag inte, det är för sent nu, även om det fortfarande syns lite! Fast lite kanske är bättre än ingenting iofs..
Nu förstår jag dock varför poliserna tog närbilder på skadorna och sen på hela mig när dom var här.
 
Nu har jag glömt bort lösenordet till mitt andra nick....typiskt. Så, eh, det är jag som är epi :crazy:. Jag vill inte sluta uppdatera er eftersom ni är så underbara, bara för att jag tabbat mig och glömt spara det
Jag har tagit kort på benet, och utredaren ska få den när hon är tillbaka.

Fina ni! :heart:heart

:heart
 
Nu har jag glömt bort lösenordet till mitt andra nick....typiskt. Så, eh, det är jag som är epi :crazy:. Jag vill inte sluta uppdatera er eftersom ni är så underbara, bara för att jag tabbat mig och glömt spara det
Jag har tagit kort på benet, och utredaren ska få den när hon är tillbaka.

Fina ni! :heart:heart

Underbara fina du <3
 
Nu har jag glömt bort lösenordet till mitt andra nick....typiskt. Så, eh, det är jag som är epi :crazy:. Jag vill inte sluta uppdatera er eftersom ni är så underbara, bara för att jag tabbat mig och glömt spara det
Jag har tagit kort på benet, och utredaren ska få den när hon är tillbaka.

Fina ni! :heart:heart
:eek: :eek: :eek:
Käraste vännen, är det du?! Åh vad jag önskar det inte var så långt mellan oss, jag hade velat vara där för dig. :( Jag hoppas dock att ditt erkännande även innebär att du känner dig lite starkare och att du kommer orka anmäla svinet med tiden. :heart :heart :heart
 
@Jen80
Kram!
Har du tittöga i ytterdörren? Annars kanske du kan få det installerat.
Hur gör man sedan tro? Ringer Polisen varje gång han bankar på och talar om att man känner sig hotad?
Du känner dig väl gissningsvis hotad bara av att han är i när.
Nu hoppas jag ju att han har vett att hålla sig borta hädanefter men ifall inte.
 
Det har kommit till min kännedom via olika vägar att det finns vissa här på buke som tror att hela den här tråden är en bluff, bara för att Jen glömde inloggningen till sitt anonyma konto. :banghead::banghead: Ni som sprider det ryktet är ena jävla rövhattar som sparkar på folk som ligger!! Mår ni bra av att mobbas och få någon som precis klarar av att leva att må ännu sämre om allt? :rage:
Och nej, det är inte bara från Jen som jag hört detta utan rykten sprids, även online.

Jag har haft kontakt med Jen utanför buke från start och jag garanterar att det inte är några lögner inblandat någonstans. Det är bara en väldigt rädd och trasig tjej som förtjänar mer än att bli misstrodd av rövhattar! :rage:
 
Det har kommit till min kännedom via olika vägar att det finns vissa här på buke som tror att hela den här tråden är en bluff, bara för att Jen glömde inloggningen till sitt anonyma konto. :banghead::banghead: Ni som sprider det ryktet är ena jävla rövhattar som sparkar på folk som ligger!! Mår ni bra av att mobbas och få någon som precis klarar av att leva att må ännu sämre om allt? :rage:
Och nej, det är inte bara från Jen som jag hört detta utan rykten sprids, även online.

Jag har haft kontakt med Jen utanför buke från start och jag garanterar att det inte är några lögner inblandat någonstans. Det är bara en väldigt rädd och trasig tjej som förtjänar mer än att bli misstrodd av rövhattar! :rage:

Instämmer helt och hållet :mad:
 
Det har kommit till min kännedom via olika vägar att det finns vissa här på buke som tror att hela den här tråden är en bluff, bara för att Jen glömde inloggningen till sitt anonyma konto. :banghead::banghead: Ni som sprider det ryktet är ena jävla rövhattar som sparkar på folk som ligger!! Mår ni bra av att mobbas och få någon som precis klarar av att leva att må ännu sämre om allt? :rage:
Och nej, det är inte bara från Jen som jag hört detta utan rykten sprids, även online.

Jag har haft kontakt med Jen utanför buke från start och jag garanterar att det inte är några lögner inblandat någonstans. Det är bara en väldigt rädd och trasig tjej som förtjänar mer än att bli misstrodd av rövhattar! :rage:

Amen för f*n. Blir så himla arg! Sprid kärlek, inte hat! :heart
 
Det har kommit till min kännedom via olika vägar att det finns vissa här på buke som tror att hela den här tråden är en bluff, bara för att Jen glömde inloggningen till sitt anonyma konto. :banghead::banghead: Ni som sprider det ryktet är ena jävla rövhattar som sparkar på folk som ligger!! Mår ni bra av att mobbas och få någon som precis klarar av att leva att må ännu sämre om allt? :rage:
Och nej, det är inte bara från Jen som jag hört detta utan rykten sprids, även online.

Jag har haft kontakt med Jen utanför buke från start och jag garanterar att det inte är några lögner inblandat någonstans. Det är bara en väldigt rädd och trasig tjej som förtjänar mer än att bli misstrodd av rövhattar! :rage:
Men vad är det för fel på folk?! :rage:
 
Det är sant!!! Hoppas bildbevisen syns!!! :cry:

Jag är verkligen jätteledsen över att inte bli trodd, bara för att det ska vara just jag? Att jag är fruktansvärt otursförföljd och har varit i hela mitt liv tycker jag faktiskt inte ska behöva göra att jag blir misstrodd, av människor som dessutom inte ens har träffat mig.
Jag är ett jävla vrak över allt som hänt, jag försöker bara överleva Jag vågar inte ens handla själv!!!!

13770252_10154407607420972_8211755792752836801_n.jpg


Utredaren ringde mig i förmiddags. Svaret från SKL har kommit och som hon själv misstänkte så hade det gått för lång tid för att hitta spår. Vilket är jävligt tråkigt! För nu står jag på ruta ett igen. Hon ringer tillbaka i eftermiddag när hon pratat med mitt målsägandebiträde.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 834
Relationer Hej, jag skriver under anonymt nick på grund av ett mycket personligt problem. Jag skulle verkligen behöva era råd kring hur jag och min...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
13 005
Senast: Anonym_85
·
Skola & Jobb Hej, anonymt nick idag. Jag arbetar som chef på ett företag. Vi tillhör en stor koncern med huvudkontor och HR avdelning i en annan...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
13 041
Senast: FannyN
·
Relationer Jag sitter här och är så himla ledsen, och trots att jag har många nära vänner så är det ingen jag vill prata med för att jag helt...
Svar
4
· Visningar
1 003
Senast: anonym_tjej
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp