Hur finner man modet att anmäla någon?

Å, @epi!!
Om det kan vara till någon som helst hjälp så får du gärna pm:a mig. Jag har fått flera missfall och lovar att försöka svara efter bästa förmåga om du har några frågor eller så...
 
Full pott...eller nåt. Jag har fått akuttid hos gyn idag, inte nog med att jag har blivit våldtagen - jag blev nog gravid också och har fått missfall. JAG ORKAR INTE MED DET HÄR !!!!!!!!!! :cry::cry::cry:

Ingen ände på eländena.
Kram på dig - du grejar detta också.
 
Full pott...eller nåt. Jag har fått akuttid hos gyn idag, inte nog med att jag har blivit våldtagen - jag blev nog gravid också och har fått missfall. JAG ORKAR INTE MED DET HÄR !!!!!!!!!! :cry::cry::cry:

Men kära nån!! :(
Ingenting av det här borde någonsin ha hänt, men du har tagit dig igenom allt hittills och du kommer igenom det här med :heart
Du orkar, vi är med dig! Alltid! :heart
 
Det är svårt att säga något men tusen elektroniska kramar och omtanke i mängder kommer från mig. Hoppas att du får bra stöd på sjukhuset så det går så lindrigt som möjligt.
 
Det är helt jävla otroligt vad jag är otursförföljd.

Jag fick ta tåget för att hinna in i tid för bussen hade förseningar pga planerat vägarbete men tågen gick som dom skulle och inga förseningar enligt deras app. Hoppar på tåget och...väntar. Och väntar. Efter tjugo minuter haffar jag en konduktör och frågar lite försynt om varför tåget står stilla? Polisen hade stoppat tåget för det var obehöriga på spåret. Ersättningsbussar skulle komma men jag hade aldrig hunnit i tid ändå.

Så jag fick hoppa av och ringa i panik en halvtimme innan jag skulle vara där och förklara med gråten i halsen om varför jag inte kunde komma trots att dom trollat fram en akuttid. Jag fick en ny tid imorgon eftermiddag, och jag tänker åka in TIDIGT så det inte blir mer strul :cry:.
 
Vilken otrolig otur du har epi <3. Stor kram till dig. Du är så stark som ändå orkar fortsätta kämpa. Jag hejar på dig :bow:.
 
Full pott...eller nåt. Jag har fått akuttid hos gyn idag, inte nog med att jag har blivit våldtagen - jag blev nog gravid också och har fått missfall. JAG ORKAR INTE MED DET HÄR !!!!!!!!!! :cry::cry::cry:
Men, vad fan! :crazy:
Det här är ju inte riktigt klokt! :wtf:
Jag lider med dig @epi och hoppas att denna man ska få sitt straff. :rage:

Stor kram till dig! :heart
 
Önskar SÅÅÅ att vi allihop kunde följa med dig och i tystnad och stillhet hålla handen och ge dig styrka. Men det kan vi bara i tanken. Så det gör vi.

Många varma styrkekramar.
Lite off topic;
@Lovisaleonora Du skriver alltid så fina och inkännande svar till användare som har det svårt på olika sätt. Har tänkt på det i många olika sammanhang eftersom vi då och då hamnar i samma trådar.
Ville egentligen bara säga det! :heart
 
Det är helt jävla otroligt vad jag är otursförföljd.

Jag fick ta tåget för att hinna in i tid för bussen hade förseningar pga planerat vägarbete men tågen gick som dom skulle och inga förseningar enligt deras app. Hoppar på tåget och...väntar. Och väntar. Efter tjugo minuter haffar jag en konduktör och frågar lite försynt om varför tåget står stilla? Polisen hade stoppat tåget för det var obehöriga på spåret. Ersättningsbussar skulle komma men jag hade aldrig hunnit i tid ändå.

Så jag fick hoppa av och ringa i panik en halvtimme innan jag skulle vara där och förklara med gråten i halsen om varför jag inte kunde komma trots att dom trollat fram en akuttid. Jag fick en ny tid imorgon eftermiddag, och jag tänker åka in TIDIGT så det inte blir mer strul :cry:.
Men fy sjutton! :(
Jag blir så otroligt ledsen för din skull, att det ska vara så här jävligt! :(
Hoppas det går jättesmidigt imorgon och att du tar hand om dig på bästa sätt nu. Är du ensam eller har du någon hos dig? Någon du kan träffa så du får tänka på annat?
:heart
 
@epi Finns bara en sak att säga: vilken jävla skit allt är ibland.
Har du någon hos dig? Något som kan få kvällen att bli lite drägligare? Behöver/vill du ha något?
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 829
Relationer Hej, jag skriver under anonymt nick på grund av ett mycket personligt problem. Jag skulle verkligen behöva era råd kring hur jag och min...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
13 005
Senast: Anonym_85
·
Skola & Jobb Hej, anonymt nick idag. Jag arbetar som chef på ett företag. Vi tillhör en stor koncern med huvudkontor och HR avdelning i en annan...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
13 041
Senast: FannyN
·
Relationer Jag sitter här och är så himla ledsen, och trots att jag har många nära vänner så är det ingen jag vill prata med för att jag helt...
Svar
4
· Visningar
1 003
Senast: anonym_tjej
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp