L
Lindis
Sv: hur farligt är de?
tack snälla ja hoppas de med verkligen så min häsr slipper må som han gör nu
tack snälla ja hoppas de med verkligen så min häsr slipper må som han gör nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På Länsstyrelsernas hemsida står det såhär:
"Du behöver inget tillstånd för att övervaka slutna områden inom företag, industriprocesser, rum inom hemmet och så vidare. Det avgörande är att allmänheten inte har tillträde." Hela texten: http://www.lansstyrelsen.se/lst/sv/amnen/Kameraövervakning/
Det är alltså tillåtet att ha kamera i privatstall eftersom inte allmänheten har tillträde dit.
nej men gud:O min har ju mått bättre men änsålänge har de räckt med att veterinären kommer ut.
lite uppdatering
I natt fick vi en på film men de gick himmla snabbt var ute när vi var på väg ut men vi såg bilen och hann se bokstäverna men inte siffrorna helt säkert men allt är lämnat till polisen. Nu är de även fixat lås till foderrummet. Så nu hoppas ja detta får ett snabbt slut. I natt hann dem dock ge gammlingen i stallet lucernpellets:O all betfor har ja flyttat igår i sadelkammaren tänkte att de borde vara lungt då i med ingen ger något annat som typ behöver blötas men lucernen glömde vi men vi kom ju ut ganska snabbt och kolla alla hästar så han kan inte hunnit få i sig så jätte mycke.
Ja har ju gjort en polisanmälan med veterinärens medhjälp som intygat mm och nu idag skulle även stallägaren göra de