hur farligt är de?

Sv: hur farligt är de?

Kan det vara så att stallägaren vill bli av med DEJ kanske?
Innan i tråden så frågades det om du hade några fiender men då svarade du bara om stallägarens fiender,har DU några frågar jag då igen?

Nu ska du nog vara lite försiktig med vad du skriver!!!

Du är inte direkt anonym här, och därmed är inte din stallägare det heller, förtal är brottsligt!!!

Har inte sett i tråden att du pekat ut misstänkta, men irl har du namngett vem du misstänker och jag kan säga att det var inga fina ord om dig efter det!

Tråkigt om nu don häst fått torr betfor, men de till att skaffa bevis istället för att snacka!!!

ärligt talat tycker jag detta låter alldeles för naivt och påhittat för att vara sant... ett troll kanske?

ärligt talat tycker jag detta låter alldeles för naivt och påhittat för att vara sant... ett troll kanske?

Personen finns, nicket är alltså inget troll, men hurvida historien är sann eller ej vill jag inte säga något om.............

Du fick väll registeringsnummret eller hur? Via det tar du reda på vem som äger bilen och sen gör du ett litet hembesök. Ta några vänner med dig.

de har väl alla men även om ja inte skulle umgås eller liknande så nä aldrig att man skulle göra så hoppas ja:eek:

ja vill verklligen stallägaren inget ila och hade de funnits en lösnming eller om dem får stopp på allt som händer så är de ett underbart ställe mina hästar trivs men de får inte hända saker som händer där. Men som sagt stallägaren skulle anmäla de och ja hoppas han gjort de han vill alla väl men vet väl inte själv vad som skallgöras då han inte har tiden till stallet gården är stor och behöver sin vård sen kommer vi inackoderingar och gnäller på de ena med de andra. Men efter ja och en annan sagt vad vi tycker vilket ja gör speciellt om något stör eller irriterar mig. Vilket resulterat i att han iallafall tagit hjälp av en till sina egna hästar och bad om ursäkt. Bra enligt mig sen speciellt att han bad om ursäkt då han vet sådant gör mig pissförbanad men som sagt han sa förlåt och lova fixa de vilket han gjort nu :) även nytt lås lova han fixa. Så han vill väl men ibland så vill han hjälpa alla och helst samtidigt och de går inte och då skiter sig allt i stället. Försökte förklara igår när ja prata med honom ang allt att de är bättre att göra en sak klar sen tar vi nästa och guivetvis de viktigaste först. Vi vet att han inte har 8 armar:angel: och att man ibland får vänta. Men han förstog de hela och lova ta tag iallt :laugh:

ja de var vi alla istallet överens om då vi pratar dagligen om de hänt något eller ja allmänt vi var överns om de men de var polaken som bor här som skaffat ny bil ^^ sa att han inte fick skrämmas så och han lova att inte göra de men han leta efter ägaren när han körde runder på gården:D

Tack för ditt (obegripliga) svar. Nån som kan förklara?
Eller det kanske bara var jag som inte fattade:o

Jag håller faktist med. Ibörjan trodde jag på det men nu nja.. Hade det vart så hade de väl antagligen vart med i någon tidning?

Det låter onekligen märkligt att hästen skulle ha stått med kolik "pga att magsäcken mm svällt" - en så akut diagnos överlever inte en häst ens ett par dagar. Och hjärnblödning? Har hästen stått på box sedan i våras för att inte galoppera i hagen?

Stämmer det som skrivs tycker jag att ts bör flytta sin häst eller själv göra en polisanmälan.

Ja det är konstigt för nu skrev ju ts att hon väntar på att stallägaren ska göra en anmälan, som enligt tidigare inlägg var gjord?!
Och tanken slog mig också att om detta var sant så hade det antagligen gått ut i massmedia för länge sedan.
Jag tycker det känns som att ts antingen vill ha uppmärksamhet eller vill förtala någon (skriva ut sådant skit för att folk ska få veta, bli nyfikna, pm:a om namnet på gården och så vidare...)

Är det inte anmält så undrar jag dessutom hur det kan gå på försäkringen?

finns en person på denna gjord som ja hatar oh vill aldrig ha att göra med. MEN även om de är en person ja inte klarar av så skulle ja aldrig i min vildaste fantasi tro den personen skulle gå på hästarna sen är de ju inte min häst bara utan alla utom en har blivit drabbad på ett eller annat sätt.

Du kanske hatar 1 men 10 st hatar dig.. Det finns fler falska människor än vad man tror.

till saken är att ja gjorde en anmälan och stallägaren sa att han gjort med men visa sig att han inte gjort de då han inte hann. Men efter mötet så lova han på heder och samvete att göra de vilket han gjort NU . Samt idag fixa han nya lås så verkligen ingen annan kommer in mer än vi i stallet som de är idag är flera nycklar på vift efter att folk flyttat mm så för att slippa all oror som finns hos alla i stallet så fixar han de. Han förstog när vi pratat med honom och ja vet att han inte vill något hellre att allt skall bli bra. Och efter att alla fått berätta om sin oro så händer de saker som sagt idag. Sen ang hästen så vet ja att de är ett akut läge när de börjat svälla de berätta veterinären ganska ingående. Idag efter dopp samt parafinolja mm så är han piggare även om magen inte är igång så är han ändå med. Tusen tack till världens bästa veterinärer som alltid finns där. Stor eloge till dem:bow:

Fast nu beskriver ju du vem du tycker illa om...
Fattar ff inte ditt svar.
Eller så undviker du min fråga helt enkelt...

jo visst finns de de. Men hata för mig är ett starkt ord och även om ja kanske inte gillar alla på tex mitt jobb så hatar ja dem inte var väl mer så ja mena:/

jo men den personen menar ja hatar säkert mig med ^^ ömsesidigt kallas de väl

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 649
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i...
2
Svar
33
· Visningar
10 270
Senast: Lisa2014
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 681
Senast: Karminnie
·
Hästvård Behöver lite akut hjälp med råd... Köpte en 6-åring för ca 4-5 månader sedan, hopphäst importerad från Polen i årsskiftet till ett...
2
Svar
28
· Visningar
5 997
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård