hur farligt är de?

Sv: hur farligt är de?

nu ser jag ju att du bor här nere :eek::crazy: då finns dom ju här om det nu är några galningar...

Hoppas verkligen att det går bra för er och att det är lungt med pollis. :) nästan lite synd att det var någon som hade köpt ny bil. Annars skulle man kanske vetat lite mer. Jag hejar och hoppas att det löser sig till det bästa!

Du kanske hatar 1 men 10 st hatar dig.. Det finns fler falska människor än vad man tror.

Oj ja menade så klart att Ts kanske hatar en men 10 st KANSKE hatar TS. Jag menade inte att det var så utan det kan vara så. Det borde man ju fatta själv att jag inte kan veta exakt. förlåt TS om det var ett påhopp men jag menar det mer som en möjlighet till allt.

Mimifly, vad vet du om vilka som hatar mig och inte? :confused:

ja nu är låset bytat och och vi turas om några och åker ut på lite kosntiga tider för att kolla men nu är allt inlåst så de ska inte gå:) men vi fortsätter med de ett tag. Nä ja flytta dit tyckte ja dem i andra stallet var hm lite underliga som låser sitt stall( bor även i ett av husen på gården) men även om de är fel att låsa stallet så förstår ja att dem är rädd för att de skall hända något har ju som sagt hänt saker innan med. Men stallägaren har äntligen förstått våran oro och har fixat en hel del idag och lovat att göra att han kan och de vet ja han gör :)

nog för att ja är lite små seg just nu men ja förstog faktiskt :D ja vet man kan inte vara omtyckt av alla men även om ja skulle ogilla en person så gör man inte något så korkat

Njae för mej är det inte automatiskt ömsesidigt....

nä men ja vet att i detta fallet så är de det

Jag är lite seg just nu jag med och ord försvinner på den här förbanande bärbara datorn.. Bättre då alla hade stationära :D

skönt att iallafall ha lite koll på vad som händer, det är i sådana här lägen man ska vara body builder undefär;)

de sa vi med eller "rätt " folk ^^ nä men bara allt slutar så vi alla kan vara där av glädje som de faktiskt ska vara och inte av oro vad har hänt idag:)

Ja har inte velat skriva något än då dem haffat någon men personen medgav inte att de var denna människa men nu är de bekräftat att så är de och efter mycke om och men:) även om min fölkamera inte är den bästa så opps den hjälpte :D och i natt var första natten ja sov hela natten UNDERBART:D I morgon kommer en som skall fixa nytt underlag i paddocken och skall fixa och trixa då ingen vågar använda den( sen behöver den ändå fixas en del) Men då där är tävlingsryttare som rider på högre nivå samt ja även vi andra så lova han att fixa den tidigare pg av allt som hänt och hittats :love:
Personen som hållt på är en människa som är sjuk och ja var arg innan men ja är nog mer ledsen över personen ifråga ingen ja känner men ja hoppas verkligen den får den hjälpr den behöver! Men nu har även en del den ändrats i staller rutiner och säkerhet mm så även om detta INTE var kul så har de fått igång ägaren att fixa och alla mår ju genast mycke bättre nu när man kan slappna av. Är ju inge kul att gå och undra och tänka och misstänka mm :) Så nu hoppas vi på lite lugn och ro i stallet:)
Hästen som tagit de hårdast mår väl under omständigheterna hyffsat bra även om magen inte vill komma igång ordentligt.
Tack alla för stöd här och fina orden i PM även om ja inte känner någon direkt så himmla skönt att bolla lite med någon annan än dem istallet även om ja vet en som följt denna i tysthet:) M skönt att bolla tankarna med dig med tro inget annat men ja du fattar:p

Grattis Vännen! Så skönt att ni äntligen kan koppla av! Du har nog mkt dig själv att tacka :)

Vad skön för er! Borde väl vara en person som har lite hästkoll och som vet hur farligt det är med just torr betfor för hästar, eller? Skulle vara intressant att få veta vad straffet för personen blir, kan du uppdatera oss om det?

grattis!!:bump: hoppas hästarna repar sig ordentligt nu och att du slipper sånt här de närmaste 20-30 åren:D

ja vad ja förstått så har personen varit här för många sedan. Har varit så dålig att personen varit på behandlingshem mm har även haft egen häst som tagit ifrån personen ( tills personen är bättre). Innan var ja som sagt arg men efter de lilla ja hört så är de bara tragiskt hoppas personen får bra hjälp mest av allt faktiskt:)

ja något sådant här vill ja ALDRIG vara med om igen :)

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 649
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i...
2
Svar
33
· Visningar
10 270
Senast: Lisa2014
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 681
Senast: Karminnie
·
Hästvård Behöver lite akut hjälp med råd... Köpte en 6-åring för ca 4-5 månader sedan, hopphäst importerad från Polen i årsskiftet till ett...
2
Svar
28
· Visningar
5 997
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård