N
Nickan
Hon har inte lärt mig ett skit heller :smirk:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dels så har jag inte riktigt den tiden. Men det största ploblemet med det är att där är så förskräckligt många hundar. Det känns bättre att ha hundarna på andra sida "internet".Om du är så intresserad. Så sök dig till en brukshundklubb och be att få gå en kurs och lära dig hund.
Det räcker väl att man tar bort det bajs som man störs utav. Barnens sandlåda grävs t.ex. igenom.Sen kontrar du med att du minsann tar både upp dina katters skit mm. Måste vara besvärligt att hitta all skit eftersom katter gräver ner sitt.
Det kan väl vara bra att göra så om man inte trivs på forumet. Ingen tvingar ju någon att vara där.Du sitter även på islandssidan och talar om för en person (en av många du gnäller och inte kommer överrens med) Att hon kanske ska hålla sig till sina vänner och inte vara där
Jo den handlade bl.a. om att hon inte villa ha skiten i sin trädgård, och därför släpade runt den stackars valpen på långa promenader för att slippa bajset i trädgården. Och sedan handlade den om hur hemsk hunden var som i alla fall bajsade i trädgården.Nu gnäller du i en tråd här om en som inte vill hunden ska baja i trädgården. Direkt så gick du till angrepp och gnällde på att hon skulle ta upp skiten, fast diskussionen inte ens handlade om det.
Att martyraktigt deklarera att man tänker lämna ett forum, det är det absolut larvigaste som jag vet.Jag tackar nu för mig på detta hundforum.
Något annat som jag tycker är larvigt, är när man börjar att tala för flera än sig själv. Okej, du börjar att tröttna på mig. Men låt de andra, de som du kallar för folk, tala för sig själva.Du lär nog få sluta här också snart, för folk börjar bli jävligt trötta på dig!
Det är ju precis det du gör. Varför hetsar du upp dig så? Det är bara ett forum. Det är till för att diskuteras på.Nej, jag vill inte ödsla tid på sånna som henne.
Nej, inte alls. Jag tycker att ni kunde svara på mina senaste frågor i stället. Det vore mera konstruktivt.Iofs är hon nog rätt nöjd med att Grana och jag lessnat.
Jodå, jag fattar. Men jag tänker inte gå min väg för det. För det skulle ju inte hjälpa mig det minsta.Flera har redan visat vad de tycker om dig. Räcker med att läsa deras svar. Men du kanske inte fattar.