Hur duktig va han egentligen?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare ponnylollo
  • Startdatum Startdatum
Sv: Hur duktig va han egentligen?

puutt jag vill veta :D *nyfiken*

en medelmåttig slitvarg skulle jag vilja kalla honom, sett ur amatörtränarens ögon.

Han hade ingen vinnarskalle iallafall,
1 vinst på 90 starter och 11 tredjeplatser en typisk "avläggare" :angel:

haha nää o den vinsten va ett punkt 21-lopp lr va det heter :D har för mig att det inte e så bra :rofl:

Nån som kan säga nånting om hans stam? :angel: Va jag har förstått så har han en såndär stam som typ alla travare har :D

om vi börjar med mamman - hon själv var ju ingen stjärna på banan. mne jag tycker hon har lämnat hyffsat - av 6 avkommor har 3 tjänat över 100 000kr och en av dem nästan 300 000kr.
mormor har lämnat nån här och där som tjänat över 100 000kr, men jag kan inte säga att hon lämnat vidare bra direkt.

sen pappan moment of magic är ju ingen hingst jag skulle valt till min märr.

för mig är det en stam som är ointressant ut travsynpunkt.
MEN det kan vara en stjärna i stallet för det!! :idea:

tack :bow:

Haha han är verkligen ingen travare för han är väldigt kort i kroppen liten och hatar att springa fort så han e perfekt ridhäst :p

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 245
Senast: lizzie
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 344
Senast: lundsbo
·
Relationer Vet inte hur jag ska börja denna långa historia, men i korta drag så flyttade jag in på gården min kille och hans föräldrar bor på. Allt...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
27 391
Senast: Crossline
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 371
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar