Han hade bara förväntat sig att småbarnsåren skulle vara jobbiga. Och då tänkte han att vi skulle göra de ihop.
Synd att han inte tänkte det när ni var ihop. Eller betyder "göra det ihop" att du ska dra det tyngsta lasset?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han hade bara förväntat sig att småbarnsåren skulle vara jobbiga. Och då tänkte han att vi skulle göra de ihop.
"du fattar beslut på felaktiga premisser, det har du gjort tidigare i livet"
I lade han på
Troligen är han en sådan där "man" som inte förstår någonting för de har ju alltid haft det så bra ihop. Som sådana "män" gör så har han helt missat att hon slitit häcken av sig och han bara glassat runt. Så JA det bet han säger betyder att allt ska fortsätta som förut och hon ska slita ihjäl sig.Synd att han inte tänkte det när ni var ihop. Eller betyder "göra det ihop" att du ska dra det tyngsta lasset?
Men seriöst?Så först tar du min kärlek
Sen tar du min familj
Sen tar du mitt hus som jag är känslomässigt engagerad i
Därför är jag negativt inställd till vad du säger. Det tänker jag inte gå med på
Dom har du ju gjort ensam.Han hade bara förväntat sig att småbarnsåren skulle vara jobbiga. Och då tänkte han att vi skulle göra de ihop.
Det kommer aldrig finnas en "bra" tid att skiljas på. Så det är bara bullshit, liksom allt annat han hävt/häver ur sig. För han vill inte ta ansvar för de 10 åren han satt på arslet och spelade bort er relation istället för att ta alla de chanser du gav honom att se till att få erat äktenskap att fungera.Han tycker vi har hamnat fel i tid liksom. Att det känns så dåligt att hamna i skilsmässa pga att vi haft dålig kommunikation, istället för att jobba på det
Så han menar på att för att du hade ett självskadebeteende när ni träffades som han kanske hjälpte till med så ska du stå i skuld till honom resten av ditt liv ekonomiskt och känslomässigt? Hans jävla spelande och tonårsfasoner då? Det faktum att du fått vara hans stöttepelare med allt vad gäller hans känslor?Jag hade självskadebeteende tidigare när vi träffades. Därför tar han
Om vi byter ut ordet spela mot dricka alkohol så inser man kanske hur "lätt" det är att ändra sig.Det kommer aldrig finnas en "bra" tid att skiljas på. Så det är bara bullshit, liksom allt annat han hävt/häver ur sig. För han vill inte ta ansvar för de 10 åren han satt på arslet och spelade bort er relation istället för att ta alla de chanser du gav honom att se till att få erat äktenskap att fungera.
Du är värd mycket bättre än så. Intala dig det hela tiden nu. Du är värd att få må bra. Du är värd att få ha vuxna relationer och du är värd att få ta hand om dig.
Om du ändå föredrar kontakt via telefonsamtal och inte sms: lägg på direkt något gnäll/skuldbeläggande/annat än kontakt kring barnen kommer upp kanske kan vara ett sätt? Han lär sig kanske snabbt, eller inte men du behöver inte höra eller triggas att svara.
Jag skulle tro att det är för att han nu har panik över att han inser att han helt plötligt måste klara sig själv och därmed även försörja sig själv. Hade han varit intresserad av att ha en bra relation hade han jobbat på det för länge sedan.Han har ju inte varit intresserad av att jobba på kommunikationen innan så det verkar lägligt att han vill det nu då.
Eller inte.
Han gör verkligen allt för att du ska stanna och ångra dig.
Nej, han har ju aldrig fått haft sina känslor eftersom jag blir så rädd.... Så jag är ju alltid i centrum och det har alltid varit så, iaf de senaste 10 åren..Så han menar på att för att du hade ett självskadebeteende när ni träffades som han kanske hjälpte till med så ska du stå i skuld till honom resten av ditt liv ekonomiskt och känslomässigt? Hans jävla spelande och tonårsfasoner då? Det faktum att du fått vara hans stöttepelare med allt vad gäller hans känslor?
GUD så fruktansvärt arg jag blev nu på honom!
Martyrskap klär honom oerhört dåligt, kan du hälsa.Nej, han har ju aldrig fått haft sina känslor eftersom jag blir så rädd.... Så jag är ju alltid i centrum och det har alltid varit så, iaf de senaste 10 åren..
Varför tror män att deras ex ska komma tillbaka om de talar om att hon är hemsk och att de minsann mest stått ut med henne. Att du vill skiljas måste ju vara kanon för honom så han slipper tassa på tå hela tiden (alltså utifrån hand perspektiv).Nej, han har ju aldrig fått haft sina känslor eftersom jag blir så rädd.... Så jag är ju alltid i centrum och det har alltid varit så, iaf de senaste 10 åren..
Då är det ju ett perfekt tillfälle för honom att få ha sina känslor, nu när han inte behöver oroa sig för dig längre! :idea1:Nej, han har ju aldrig fått haft sina känslor eftersom jag blir så rädd.... Så jag är ju alltid i centrum och det har alltid varit så, iaf de senaste 10 åren..