Han får tro hur mycket han vill men det spelar ingen roll om inte du vill.Han menar att han kan ändra sig och att han tror på oss
För övrigt respektlöst att fortsätta hålla på som han gör, snacka om att säga en sak och göra en annan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han får tro hur mycket han vill men det spelar ingen roll om inte du vill.Han menar att han kan ändra sig och att han tror på oss
Meeen ... Där överskred han ännu en gräns. Så där uttrycker man sig inte om man har den minsta önskan att jobba på en relation (inte för att jag menar att det finns en relation att jobba på, men han tycker ju tydligen det och där stack han effektivt hål på den ballongen!).Så först tar du min kärlek
Sen tar du min familj
Sen tar du mitt hus som jag är känslomässigt engagerad i
Därför är jag negativt inställd till vad du säger. Det tänker jag inte gå med på
Ja. Han söker nu. För att vara kvar i huset. Och han säger att det var det jag vill va, kasta ut honomMeeen ... Där överskred han ännu en gräns. Så där uttrycker man sig inte om man har den minsta önskan att jobba på en relation (inte för att jag menar att det finns en relation att jobba på, men han tycker ju tydligen det och där stack han effektivt hål på den ballongen!).
Han anklagar och beskyller dig. Han ser ingenstans sin del i det hela. Allt är ditt ditt ditt fel. Han har med andra ord fortfarande inte lärt sig ett jota av det hela. Nu börjar jag tänka att han är ett hopplöst fall.
Har han förresten sökt jobb än? Så han kan försörja sig själv och, som han säger, behålla huset?
(Ibland är såna fraser nyttiga, man ser allt tydligare hur han tänker. Det kan göra det lättare för dig.)
Då får vi "hoppas" att han snabbt kan hitta ett riktigt välbetalt jobb. Så banken kan ge honom ett så stort lån att han kan lösa ut dig.Ja. Han söker nu. För att vara kvar i huset. Och han säger att det var det jag vill va, kasta ut honom
Ok - låt honom inte påverka dig nu. Kör på, ta all hjälp du kan finna och löp linan ut, så det blir bäst för dig och barnen. Han är en vuxen man som ska ta ansvar för sitt eget liv. DU har ansvar för DIG, ditt liv och dina barns liv."Varför vill jag göra bodelning? Vet jag vad det innebär "
"Kan inte argumentera med dig,för det där är din åsikt och din idé"
Ja det vore det ultimata sättet för honom att strama åt tyglarna och kontrollera dig ännu hårdare.Han vill att vi ska ha en övernattningslägenhet och bo i
Och han säger att det blir inte rättvist och jag slänger ut honom om vi gör bodelningsprocessen nu.
"Har vi försökt ärligt någon gång?"
Väldigt bakvänd och sjuk tankegång. Du har ju äntligen hittat ditt eget värde!"därför är det svårt med dig,jag tänker att du fattar beslut för att du känner dig mindre värd, att du gör det som ett självskadebeteende"
Och det är hans eget förbannade fel i så fall!! Jävla karlslok!"men jag vet ingenting,men jag vet att jag står på en Kant och förlorar kanske allt jag velat ha och har"
Skulle vilja svara på alla inläggen men sammanfattar i ett."därför är det svårt med dig,jag tänker att du fattar beslut för att du känner dig mindre värd, att du gör det som ett självskadebeteende"
Men vilken tönt. Snacka om att vara ute och cykla."därför är det svårt med dig,jag tänker att du fattar beslut för att du känner dig mindre värd, att du gör det som ett självskadebeteende"