Han har ju haft sina chanser..Att han aldrig fått en chans. Att jag gjort samma sak i tio år .. att jag ljuger och förnekar och fattar beslut på vad jag intalar mig själv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han har ju haft sina chanser..Att han aldrig fått en chans. Att jag gjort samma sak i tio år .. att jag ljuger och förnekar och fattar beslut på vad jag intalar mig själv
SLUTA PRATA MED HONOM.Han ringde. Han frågade om jag hade bestämt mig. Jag sa ja.
Han är jättearg och besviken.
Att han aldrig fått en chans. Att jag gjort samma sak i tio år .. att jag ljuger och förnekar och fattar beslut på vad jag intalar mig själv
Vi har barn ihop .. därav kontakt.SLUTA PRATA MED HONOM.
Skicka papperen nuHan ringde. Han frågade om jag hade bestämt mig. Jag sa ja.
Att han aldrig fått en chans. Att jag gjort samma sak i tio år .. att jag ljuger och förnekar och fattar beslut på vad jag intalar mig själv
Mhm. Problemet är inte att ni har dålig kommunikation i er relation. Problemet är att han vägrar acceptera att ni inte har en relation längre.Han tycker vi har hamnat fel i tid liksom. Att det känns så dåligt att hamna i skilsmässa pga att vi haft dålig kommunikation, istället för att jobba på det
Han har väl levt i fel tid jävligt länge. Sitta i källaren och bliförsörjdtiden. Jävla kräk är vad han är. Att jobba på en relation är inte att gräva i en gödselhög, det ska vara lustfyllt, ge något tillbaka hela tiden, något en gör när lusten och kärleken finns kvar. Vi lever inte i en tid där någon ska vika sig dubbel för att stanna i ett DÅLIGT förhållande.Han tycker vi har hamnat fel i tid liksom. Att det känns så dåligt att hamna i skilsmässa pga att vi haft dålig kommunikation, istället för att jobba på det
Han har ju inte varit intresserad av att jobba på kommunikationen innan så det verkar lägligt att han vill det nu då.Han tycker vi har hamnat fel i tid liksom. Att det känns så dåligt att hamna i skilsmässa pga att vi haft dålig kommunikation, istället för att jobba på det
Jag tycker som sagt det vore en god idé att du sätter upp ramar för hur er kommunikation ska se ut. Kommunikation kring barnen kanske kan ske endast via sms. Annan kommunikation kan ske genom ombud. Tror nämligen det vore bra om du har det skriftligt, särskilt om han försöker prata annat. Att ni har 2,5 timmars-samtal som lämnar dig ”förstörd” (jag citerar, inte ifrågasätter) är oacceptabelt. Han ska heller inte få tillfälle att t.ex. se din telefon.Vi har barn ihop .. därav kontakt.
Han är arg på att han inte längre lyckas manipulera dig till att göra som han vill.Han ringde. Han frågade om jag hade bestämt mig. Jag sa ja.
Jag vet de som har en egen mailadress för samarbete kring barnen som de bara går in på inför umgänge etc, alltså inte varje dag. På så sätt slipper de se tjafset och manipulationen varje dag och kan hålla bättre distans.Jag tycker som sagt det vore en god idé att du sätter upp ramar för hur er kommunikation ska se ut. Kommunikation kring barnen kanske kan ske endast via sms. Annan kommunikation kan ske genom ombud. Tror nämligen det vore bra om du har det skriftligt, särskilt om han försöker prata annat. Att ni har 2,5 timmars-samtal som lämnar dig ”förstörd” (jag citerar, inte ifrågasätter) är oacceptabelt. Han ska heller inte få tillfälle att t.ex. se din telefon.
Återigen, all kontakt ni har kommer han använda för att försöka manipulera. Du behöver inte bry dig om innehållet i det han säger. Men för din egen skull, minimera och styr kanalerna.
Vi har barn ihop .. därav kontakt.
Detta kan inte nog poängteras!!!Jag tycker som sagt det vore en god idé att du sätter upp ramar för hur er kommunikation ska se ut. Kommunikation kring barnen kanske kan ske endast via sms. Annan kommunikation kan ske genom ombud. Tror nämligen det vore bra om du har det skriftligt, särskilt om han försöker prata annat. Att ni har 2,5 timmars-samtal som lämnar dig ”förstörd” (jag citerar, inte ifrågasätter) är oacceptabelt. Han ska heller inte få tillfälle att t.ex. se din telefon.
Återigen, all kontakt ni har kommer han använda för att försöka manipulera. Du behöver inte bry dig om innehållet i det han säger. Men för din egen skull, minimera och styr kanalerna.