Jag har varit otroligt paranoid på sista tiden. För Bukefalos hemsidan var framme på min mobil en dag jag var hos honom .... Så jag var rädd att han skulle konfrontera mig, eller utnyttja på något vis. Han har ju sett mig på Buke under annat namn otaliga gånger så han vet ju vad Buke är... (Fast han aldrig har känt Buke som nu
)
Jag har varit sådär jädra velig, tackolov står alla nära och kära,med er fast vid att "Nej, gå vidare. "
Förra gången sa en del "men jag kan inte bestämma åt dig,du måste känna själv" kan säga nu.... Så SATANS fel svar! .. Nästa gång om ni någon gång träffa någon i samma sits. Säg "om du går på fakta? Om du skriver ner saker praktiskt vad säger det dig?" För att KÄNNA EFTER går inte! Det är ju det som är skadat
Att jag är förvirrad... Att jag ömsom saknar det bra, när jag mådde absolut skit och han fick känna sig som räddande prinsen... Så när jag mår skit nu förväntar ju sig min hjärna att Han ska rädda mig ...
Jag skriver brev till honom nu, som jag aldrig ska skicka,men för att få ur mig bara...
Jag har fått hjälp via jobbet, till en psykoterapeut, utan att berätta allt, men delar av det ni tagit del av så sa hen att hen fick gåshud och att jag gjort något jättestort,men hen ska skriva till min chef att jag befinner mig i kris och min chef inte förstått allvaret i min situation. Det känns ju sådär ... För jag fattar själv inte än. Hen gav mig mer råd och tips jag ska följa,och att jag fick fler telefonnummer att använda mig av under semestern.
Jag har mått skitdåligt, bara bryter ihop och sen mår jag ju kasst för att jag varit så låg. Hej å hå. Men jag ska dricka kaffe med en vän ikväll. Mycket är ju för att jag inte har barnen heltid. Det känns så egoistiskt och fruktansvärt
och mör jag inte har dom mår jag skit... När jag borde "vila upp mig", få energi osv. Så är jag ett vrak när jag har dom...
Min äldsta har också dåliga vanor så jag känner mig så ambivalent. För jag säger ju till, och hen tycker jag bara är arg, och vi hamnar i dålig cirkel. Hen tycker ju det är roligare i huset såklart med. Jaja...
Det här blev nog rörigt.
Men, sammanfattningsvis.
*Jag är fucked-up just nu
*Jag har stöd
*De jävla papperna måste in (yesiknow) måste bara uppför den där stegen (igen) och hoppa
*Barnen kommer överleva det här, right?
arghh:
*NI är fantastiska