Hur bor vi?

C3816E32-8CCC-47CE-9CB1-4D80F2B89BFD.webp

Såhär ser det ut om jag står på trappen ut. Garaget är det röda huset och sen kommer stallet bortanför äppelträden

Mitt hus - ännu ett rött hus med vita knutar. Tyvärr inga spröjs än så länge, men jag tittar på möjligheten att sätta dit egna spröjs när det blir dags att måla dem (vilket nog egentligen är nu :angel: )
Baksidan. Ignorera tuvorna med klippt, torrt gräs - det växte en aning efter allt regnet i maj så jag hann inte klippa gräset innan det blev lite väl högt.
IMG_20210607_180017_123.webp

Så här bor jag just nu. Det är inte helt klart inför sommaren för jag väntar på rätt sorts petunia som min styvmamma som äger huset har beställt. Plus en massa annat som kommer när jag får besök. Orkar tex inte bära fram alla möbler själv. Jag lånar alltså mina föräldrars hus till jag har bestämt mig lite mer om var jag vill bo.

Men bilden är nytagen i a f.. det bästa med att bo här är grannens hund som gärna hänger med mig, och att det är så bördigt så det är lätt att odla vad än jag försökt hittills. Sämst är att det finns murgröna överallt, som vi nog aldrig kommer bli av med.
8562C82F-7493-4C53-891E-B7FFC93B941A.jpeg

Liknande trådar

Hemmet Jag är på väg att köpa hus,imorgon kommer mäklaren hit och värderar min lägenhet och på fredag ska jag på förhandsvisning av en liten...
28 29 30
Svar
597
· Visningar
53 262
Senast: Nepenthe
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 808
Senast: LadySara
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 418
Senast: Thaliaste
·
Hemmet Har äntligen fått ett rum ledigt som ska byggas om till enbart klädkammare. Först ville jag ha en lyxig walk in closet som var öppen där...
Svar
0
· Visningar
158
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka