Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min mamma är just en sådan importerad vallon, så jag brukar referera till henne för att rädda upp det hela lite. Det stoppade dock inte mig, eller min bror, från att födas med naturligt blont hår och klarblå ögon...Hehe
Men vi har lite mer variation vad gäller blond och blåögd iaf, tack vare alla importerade valloner @Mineur
Alltså det där var nästan provocerande idylliskt...Visa bifogad fil 71092
Här bor vi hönshuset är färdigbyggt och det har tillkommit en köksträdgård sen bilden togs.
Ja, man får nypa sig i armen varje dag över att vi hade sån tur att vi fick köpa det här!Alltså det där var nästan provocerande idylliskt...
Vi älskar lindarna. Snart börjar insektspartyt i lindarna som varar hela sommaren. Supermysigt surr av muntra festare.Fint med två lindar som inramning till inkörseln
Så fint ni bor! Jag besparar er bild på min lägenhetsport (inte för att jag ens har någon)
Jag anser iofs att JAG har en port efter allt slit med att bli av med den fruktansvärda bajsbruna plåtporten som installerades nån gång sent 70-tal. ”För det var ju praktiskt och underhållsfritt”.
Visa bifogad fil 71113
Vilket charmigt hus!Visa bifogad fil 71110
Här bor jag
Mer jugend åt folket!
Och särskilt när det två så stora träd som ni har, jag skulle gissa att de är en bra bit över hundra år och lindträd kan bli väldigt gamlaVi älskar lindarna. Snart börjar insektspartyt i lindarna som varar hela sommaren. Supermysigt surr av muntra festare.
Idag kan en ju faktiskt starkt ifrågasätta valet att inte ha ett rött hus med vita knutar, en trädgård där en kan sörpla iskalla drinkar och kanske en egen brygga med en liten båt
Men är väl jättemkt mygg hos er?! Obs retorisk fråga ni bör svara ja för att vara snälla
Haha! Och jag ska fota mitt hus med bajsbruna knutar.Om jag kommer ihåg ska jag ikväll fota mitt gula tegelhus Lite så att det jämnar ut sig
Okej, efter att ha sett allas fantastiskt fina hus tycker jag att det vore på plats med en allmän Bukeroadtrip där vi helt enkelt åker runt och besöker alla bildpostare i den här tråden (Och i Törnis fall behöver hon ju inte ens vara hemma när vi kommer förbi och spanar in porten )
Andra hålletOch här bor jag. Ställde mig ungefär mitt på gårdsplan/parkeringen och tog en bild åt vardera hållet.
Visa bifogad fil 71116