Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad innebär det?Jag blev uppringd ytterligare en gång av samma mäklarfirma och blev asförbannad så jag anmälde dem till nix.
Idag fick jag besked att de blivit fällda av NIX-nämnden
Kan man göra det? Jag har i all tider fått brev från dom, som jag aldrig öppnar. River sönder å slänger i pappersinsamlingen.Fungerar det inte heller att på hemsidan avregistrera sig? Det fungerade för mig + föräldrarna.
Ja absolut. Gå in på deras hemsida så är det gjort på typ 20 sekunder.Kan man göra det? Jag har i all tider fått brev från dom, som jag aldrig öppnar. River sönder å slänger i pappersinsamlingen.
Ska kolla upp det senare.Ja absolut. Gå in på deras hemsida så är det gjort på typ 20 sekunder.
Risken är ju att de också ringer alla som inte varit kunder hos dem. Oss skickar mäklare brev till och ringer ibland trots att vi inte ens äger huset vi bor i (utan det är ett stort bostadsbolag)De berättar att marknaden är het i området där jag bor och att de gärna hjälper mig om jag går i säljartankar.
Tveka inte att svar på mitt sms så hjälper jag mer än gärna till. Och så önskar han mig trevlig helg.
Helt enkelt göra reklam för sig själv till någon som bett om att inte få den, som blockerat alla nummer de kontaktat mig från, och som står i nix-registret.
Smäll på fingrarna, inget annat.Vad innebär det?
Tycker det är intressant när det går ut reklam i stil med "Anlita någon med god lokalkännedom, anlita oss!" till hyresbostäder. Så mycket för den goda lokalkännedomenRisken är ju att de också ringer alla som inte varit kunder hos dem. Oss skickar mäklare brev till och ringer ibland trots att vi inte ens äger huset vi bor i (utan det är ett stort bostadsbolag)
Smäll på fingrarna, inget annat.