Hur bestämmer man vad ens nästa vänner ska kosta?

Hemligast

Trådstartare
Hur bestämmer man ett pris på sina älskade nästa fyrbenta vänner? När hjärtat säger behåll, magkänslan säger sälj inte det blir inte bra, och förståndet säger sälj..
Jag är så ledsen och förkrossad, men jag måste bestämma vad mina bästa vänner är värda i pengar. Jag måste pussa mina bästa vänner hejdå och se dom åka iväg från mig..
Hur fan sätter jag en prissumma på det?

Hur bestämmer man ett pris på sina älskade nästa fyrbenta vänner? När hjärtat säger behåll, magkänslan säger sälj inte det blir inte bra, och förståndet säger sälj..
Jag är så ledsen och förkrossad, men jag måste bestämma vad mina bästa vänner är värda i pengar. Jag måste pussa mina bästa vänner hejdå och se dom åka iväg från mig..
Det är helt olika saker det där. Känslor och vänskap mäts inte i pengar, det är inte det som sätter priset. Bara att kika runt på annonssidorna och titta på vad liknande fyrbenta kostar och sätt ett pris runt om det priset.

Försök skilja på det.
I pengar kan du aldrig få så mkt som djuren känslomässigt betyder för dig

I pengar är de värda så mycket som någon vill betala

Jobbigt, :( det är väl att utgå från vad de brukar säljas för och lägga sig lite över, på så sätt kan de kännas bättre. Men samtidigt går det ju aldrig att sätta pris på sina djur :/

Liknande trådar

Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 915
Senast: Nixehen
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 967
Senast: Anonymisten
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 316
Senast: Juli0a
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 182
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar