Jag har meddelat på fbBra så då delegerar vi till hen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har meddelat på fbBra så då delegerar vi till hen.
Mina var Kblstravare och engelskt fullblod
Haha. "Kulturvärlden" i landet delas i olika sidor.Är även glad över att Bob Dylan vann nobelpriset i litteratur, inte för att jag är ett stort fan av honom, men det innebär att mina egna gränsöverskridande litteraturstudier/intressen rimmar väl med vad som är rätt i tiden.
Haha. "Kulturvärlden" i landet delas i olika sidor.
Maria Küchen skrev följande på facebook
"Hjärtat går ut till alla kvinnor som redan för ett par decennier sedan tröttnade på att deras män / sambos / bättre hälfter tillbringade så oändligt mycket livstid med att dagar och nätter igenom, ensamma eller i andra mäns sällskap, andäktigt flytta nålen fram och tillbaka i och emellan De Heliga Spåren på oskattbara vinylskivor och med exegetisk nit uppmärksamma och diskutera varje liten skiftning i det vokala och dess tänkbara betydelse för betydelsen. STACKARS DESSA KVINNOR NU. Det slutgiltiga Bob-föredrag som i dag klockan ett inleddes i deras liv kommer nu aldrig att upphöra. Och The Immaculate Holiness Of Bob kommer aldrig mer att kunna ifrågasättas ALLS."
Suckar åt mig själv. Jag behöver någon typ av vandringskängor till skogspromenader nu. Gick därför in i en affär för att försöka hitta något till lämpligt pris.
Resultatet? Jag blev förälskad i ett par kängor från Merrell som kostar 1700kr
Jag vet att Merrells skor alltid passar mig, så jag var tvungen att prova även idag.. Alla andra skor kändes väldigt blaha i jämförelse och så fort jag satte på mig ett par från Merrell så började jag le och ville inte ta dem av mig. Att det ska vara så jäkla stor skillnad mellan olika kängor tänkta för samma typ av användning!
Inte kollat amazon, däremot har jag kollat olika svenska butiker och har svårt att hitta den.Går det att beställa rätt modell och storlek lite billigare från typ Amazon/Sports Direct?
Här handlade/-ar det om ovana och ren "åh-nej-vad-har-jag-gjort-detta-blev-inte-alls-som-jag-tänkt-mig"Trösta dig med att kommer att se bättre ut om några dagar när den 'satt' sig och du vant dig. Första gången jag klippte håret, mer än toppade det - hår ner till ländryggen - hade jag världens ågren.
Jag tycker allmänt att klippningen ser bättre ut au naturell än när frisören fönat upp det och smetat in massor med produkter, som de sedan vill sälja dyrt