Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ursäkta men jag fattar ingenting...Bra start på dagen idag
Snozzade för länge så jag höll på försvova mig, men vaknade av att mamma ringde halvt hysteriskt för pappa varit vaken hela natten.
Kommer till jobbet och börjar med en utskällning i telefon för att en av servicekillarna ställt sig på Lastzon.
Måste ringa Aleris och fråga var de håller på med, kan vi få hjälp och inte massa stjälp
Ursäkta men jag fattar ingenting...
Varför är ringer din mamma till dig om din pappa. Varför är hon hysterisk??
Ringer du och skäller på någon - vem? Ringer någon till dig och skäller? Vilka servicekillar - vad har du för relation till dem?
Vilken lastzon?
Vem/vilka i hela friden är Aleris och varför för måste du veta vad de gör?
Livet är fullt av frågor.
/tanten - tröttare och blondare än vanligt idag
Usch vad jag har förstört mitt liv.
OT i trådenLäser ikapp lite
@Marita73 - mugg/rasp är ju olika vad som orsakar det. Det kan vara svamp pga fukt men det kan också vara bakterier i jorden. I det senare fallet kan ett stallbyte räcka för att det ska läka. Min ena häst fick pga fukt en gång, där blev jag av med det genom att tvätta med Atamon. Så jag skulle ha valt tinkern! Annie verkar ju inte ha några problem att gå med valack heller så
Nej. Du tog ett jobb som borde blivit bra men som imte blev det. Livetär inte förstört även om det är tufft just nu. Du kommer hitta ett annat jobb och få det som du vill igen. Det varar inte för evigt som väl ärUsch vad jag har förstört mitt liv.
Åh jag beklagar sorgen! Men det låter som att hon haft ett fint liv iallafall.@Asko för att svara från förra tråden:
Gamla tanten fick somna in den 27 pga ålder och hälsa. Hon var hyfsat pigg in i det sista men det var dags.
Ska åka och hämta urnan nästa vecka.
Är så tomt här hemma så usch
Om man inte somnarAnsökan skickad för granskning, vad göra nu? Tar fem minuter max till tandis. Men att sova en stund är helt värdelöst. Börjar kännas nu att jag varit uppe i snart ett dygn. Nästan skönt att det enda man behöver göra hos tandis är att ligga i stolen och säga aj.
Tror dom har gaddat ihopa sig hela veckan, eftersom vi har gjort det enkelt för mig så har vi typ som du när jag ska släppa in och ut domAntingen har dom gaddat ihop sig eller också försöker dom säga dig nåt, jag fixade så dom kom och gick precis som dom ville mellan hagen och stallet eftersom hagen var på baksidan av stallet. Skitbra lösning.
Om nu någon undrar över varför jag är uppe redan så har jag inget bra svar, vaknade utsövd och klev upp bara och på den vägen är det.