Hittills en bra dag med lagom mycket att göra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
OH ja tackÅh jag beklagar sorgen! Men det låter som att hon haft ett fint liv iallafall.
Hoppas att teckningen kan vara ett fint minne
Och så ska det vara Även om det är otroligt svårt.OH ja tack
Den ska stå bredvid urnan sen.
Var tufft men jag hade lovat att hon skulle slippa bli så dålig att jag fick bära henne till vet
Nu tog vi långpromenader det sista även om hon inte var helt hundra och kunde busa med kompisens hund in i det sista.
Hon kunde få vara lös på deras tomt och det njöt hon av
Jag har oxå teckning av min gammelman som gick bort 2012. Ingen urna men tagelarmband till både gammelman och gammeltanten (gick bort 1996). Och en ängel med värmeljus framför.OH ja tack
Den ska stå bredvid urnan sen.
Var tufft men jag hade lovat att hon skulle slippa bli så dålig att jag fick bära henne till vet
Nu tog vi långpromenader det sista även om hon inte var helt hundra och kunde busa med kompisens hund in i det sista.
Hon kunde få vara lös på deras tomt och det njöt hon av
Ja gammeltanten skulle ha fyllt 10 år imorgon, men det hade inte varit sjyst att låta henne vänta så länge.Jag har oxå teckning av min gammelman som gick bort 2012. Ingen urna men tagelarmband till både gammelman och gammeltanten (gick bort 1996). Och en ängel med värmeljus framför.
Tänder den då och då. På deras "dagar".
*stängs dörren, ta fönstervägen istället*
Är helt vansinnigt osugen på att gå ut och sätta mig på cykeln för att trampa mot en lång dag i skolan. Vill mest krypa ner under täcket igen, men det är ju knappast en hållbar lösning.
Åt nesquickpuffar till frukost i hopp om att sockerchocka igång kroppen. Det funkade inte
Om man inte somnar
/Har inte alls råkat somna och blivit väckt av tandläkaren
Borde plugga..men kommer på en massa andra saker som är mycket roligare
Jag med. Stirrar på magen för att se om Greta/Viktor kan tänka sig att sparka igen