Asko
Trådstartare
Woo! Jag hoppas att jag får någon med ett husdjur då, det borde vara klart då vad jag ska geJag har meddelat på fb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Woo! Jag hoppas att jag får någon med ett husdjur då, det borde vara klart då vad jag ska geJag har meddelat på fb
Jag har meddelat på fb
Pingar @Nixehen i hopp om svar på fråganKan man vara med åt sin mamma
Dvs jag skickar en present till någon men julklappen tillbaka går till min mamma istället Jag tror hon hade blivit både förvånad och glad över någon present från en främling
(sen bor jag så långt borta med konstig/icke existerande paket hantering där jag bor så det måste liksom skicka hem ändå så då kan hon lika gärna få en present istället ).
Suckar åt mig själv. Jag behöver någon typ av vandringskängor till skogspromenader nu. Gick därför in i en affär för att försöka hitta något till lämpligt pris.
Resultatet? Jag blev förälskad i ett par kängor från Merrell som kostar 1700kr
Jag vet att Merrells skor alltid passar mig, så jag var tvungen att prova även idag.. Alla andra skor kändes väldigt blaha i jämförelse och så fort jag satte på mig ett par från Merrell så började jag le och ville inte ta dem av mig. Att det ska vara så jäkla stor skillnad mellan olika kängor tänkta för samma typ av användning!
Capra mid Gore-tex var det som jag blev kär i, men jag är mycket förtjust i alla merrellskor jag provat. Har ett par lite mer vinterkängor som nu säljs på sportamore outlet för 500kr. Något stor i storleken men utmärkt kvalitet och jättebekväma. Jag gillar att den är lite stor, för då har jag några tjocka sockor i och använder dem som vinterkängor.Vilken modell är det? Jag är ute efter nya kängor (inga fel på mina gamla egentligen men de finns inte längre och det brukar ta lång tid innan jag hittar några som fungerar för mig). Jag älskar mina Merrell Djungle Mocs så jag tror jag skulle gilla deras kängor.
Pingar @Nixehen i hopp om svar på frågan
Än har hon inte svarat på fb, jag antar att det är jobb/studier eller annat sånt där onödigt som gör att det dröjer
Önskar att jag hade varit färdig med min utbildning, hittat en tjänst jag så himla gärna hade sökt! * bara 1,5-2 år kvar*
Meddelade skickat till de manliga fältassistenterna:
"Jag tror vi behöver täcka mikrofonerna i kondomer. Extra tunna borde duga. Köp 200"
Science at its best
Åh Ett sådant meddelande hade jag velat skicka till mina borrare någon gång också men det lär inte hända