Hur är läget? Del XXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har meddelat på fb :up:

Kan man vara med åt sin mamma :rofl:

Dvs jag skickar en present till någon men julklappen tillbaka går till min mamma istället :sneaky: Jag tror hon hade blivit både förvånad och glad över någon present från en främling :rofl:

(sen bor jag så långt borta med konstig/icke existerande paket hantering där jag bor så det måste liksom skicka hem ändå så då kan hon lika gärna få en present istället :rofl:).

Kan man vara med åt sin mamma :rofl:

Dvs jag skickar en present till någon men julklappen tillbaka går till min mamma istället :sneaky: Jag tror hon hade blivit både förvånad och glad över någon present från en främling :rofl:

(sen bor jag så långt borta med konstig/icke existerande paket hantering där jag bor så det måste liksom skicka hem ändå så då kan hon lika gärna få en present istället :rofl:).
Pingar @Nixehen i hopp om svar på frågan :D
Än har hon inte svarat på fb, jag antar att det är jobb/studier eller annat sånt där onödigt som gör att det dröjer ;)

Var hem till mamma efter jobbet för att leta efter min försvunna låda med julprodukter till butiken. Jag var helt övertygad att jag hade tappat bort den och att den INTE stod i husvagnen med resten. Gissa vad? Den stod där :arghh: Bredvid/under alla mina kartonger jag har för att skicka saker i :banghead:
Hade hoppats på mat hos mamma, men tji fick jag :cautious: Men fick te och skorpor iaf :p

Suckar åt mig själv. Jag behöver någon typ av vandringskängor till skogspromenader nu. Gick därför in i en affär för att försöka hitta något till lämpligt pris.
Resultatet? Jag blev förälskad i ett par kängor från Merrell som kostar 1700kr :banghead:
Jag vet att Merrells skor alltid passar mig, så jag var tvungen att prova även idag.. Alla andra skor kändes väldigt blaha i jämförelse och så fort jag satte på mig ett par från Merrell så började jag le och ville inte ta dem av mig. Att det ska vara så jäkla stor skillnad mellan olika kängor tänkta för samma typ av användning!

Vilken modell är det? Jag är ute efter nya kängor (inga fel på mina gamla egentligen men de finns inte längre :cry: och det brukar ta lång tid innan jag hittar några som fungerar för mig). Jag älskar mina Merrell Djungle Mocs så jag tror jag skulle gilla deras kängor.

Vilken modell är det? Jag är ute efter nya kängor (inga fel på mina gamla egentligen men de finns inte längre :cry: och det brukar ta lång tid innan jag hittar några som fungerar för mig). Jag älskar mina Merrell Djungle Mocs så jag tror jag skulle gilla deras kängor.
Capra mid Gore-tex var det som jag blev kär i, men jag är mycket förtjust i alla merrellskor jag provat. Har ett par lite mer vinterkängor som nu säljs på sportamore outlet för 500kr. Något stor i storleken men utmärkt kvalitet och jättebekväma. Jag gillar att den är lite stor, för då har jag några tjocka sockor i och använder dem som vinterkängor.

När jag kom hem efter jakten idag var det stor sorg .Kung gummiboll som jag kallar honom så jag ska minnas han rätta namn som låter nästan lika har dött idag så nu blir det intressant vad som kommer att hända i Thailand .Risken finns att det kan bli oroligheter igen !

@myzzan "säger du till en som kan snurra till de när man sover .De är så katter och killen flyr fältet men jag sover gott iallafall:D"

Jag är själv en "helikopter" i sängen så är inte speciellt still här heller. :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
12 425
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar