Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska iväg på Magnetröntgen nästa fredag och det skulle ta en hel timme hur i fridens namn ska man klara av att ligga blickstilla så länge .Första gången räckte det med att jag svalde en gång och så när första serien var klar ropade hon som fotade i lurarna Har du inte legat still .Jo sa jag men hon sa bilderna är otydliga så hon tog en serie till och samma visa igen men tredje gången gick det och det var inte alls lika lång tid jag låg där då !
Undrar hur dom tänkte där? Jag kan inte ens ligga still 15 min, och skulle jag göra det så finns det inte en chans att jag kommer ur kameran utan att skrika ihjäl migSka iväg på Magnetröntgen nästa fredag och det skulle ta en hel timme hur i fridens namn ska man klara av att ligga blickstilla så länge .Första gången räckte det med att jag svalde en gång och så när första serien var klar ropade hon som fotade i lurarna Har du inte legat still .Jo sa jag men hon sa bilderna är otydliga så hon tog en serie till och samma visa igen men tredje gången gick det och det var inte alls lika lång tid jag låg där då !
Gärna i kombo med lite oxi si o såMan ber om Stesolid
Livet i röret blir mycket enklare då
Mvh en som tillbringar i snitt över en timme i röret minst en gång per år.
Sist jag var där mådde jag skaplig då jag la mig men när jag skulle därifrån kunde jag knappt gå och fick värk i flera dagar efter !Undrar hur dom tänkte där? Jag kan inte ens ligga still 15 min, och skulle jag göra det så finns det inte en chans att jag kommer ur kameran utan att skrika ihjäl mig
Måste man tala om det före besöket eller är det bara att be om det när man kommer dit .Hur mår man efteråt av ett sådant piller då jag ska tala med ortopeden efteråt och det är ju bra om man är skaplig i kolan annars glömmer man det man vill ha sagt !Man ber om Stesolid
Livet i röret blir mycket enklare då
Mvh en som tillbringar i snitt över en timme i röret minst en gång per år.
Har passat mig för oxi länge nu men var tvungen att ta ett för ett tag sedan och jösses vad snurrig man blev .Kännde inget av det då jag knaprade dom i 3 månader men man blir väl van skitenGärna i kombo med lite oxi si o så
Be om det före, och det är inte säkert att det är ett piller, man kan få det intravenöst. Efter är det varierande, jag kände knappt av det, men man får tex. inte köra bil.Måste man tala om det före besöket eller är det bara att be om det när man kommer dit .Hur mår man efteråt av ett sådant piller då jag ska tala med ortopeden efteråt och det är ju bra om man är skaplig i kolan annars glömmer man det man vill ha sagt !
Måste man tala om det före besöket eller är det bara att be om det när man kommer dit .Hur mår man efteråt av ett sådant piller då jag ska tala med ortopeden efteråt och det är ju bra om man är skaplig i kolan annars glömmer man det man vill ha sagt !
Jag använder bara mina när jag har så ont att jag lipar och då endast till natten,för som sagt blir man lite luddig i kolan.Har passat mig för oxi länge nu men var tvungen att ta ett för ett tag sedan och jösses vad snurrig man blev .Kännde inget av det då jag knaprade dom i 3 månader men man blir väl van skiten
Jag har inte märkt något mer än att jag var lycklig och att hela världen var underbar
Jag var avslappnad och cool
Jag har också haft ont efteråt pga att jag varit så spänd under tiden dom röntgat mig. Men dom sista två gångerna har jag sluppit värken.
Jag har bett om det när jag kommit dit och förklarar varför.
Första gången skulle personalen förklara och visa mig rummet och hur allt går till för att jag skulle vara lugnare.
Jag har nog gjort ca20-30 st MR av hjärna, nacke och bröstrygg och vet mycket väl hur allt funkar
Ge mig bara min Stesolid för fasen
Ok får ringa dit och höra ! Det känns lite svårt att vara avslappnad så länge Tycker det har varit småjobbigt när jag har tagit antingen länden eller nacken men nu är det även hjärnan och dom andra två .När man ska försöka ligga still så spänner man sig mycket och man vet att damen i andra änden av lurarna blir som en tiger om man rör sigBe om det före, och det är inte säkert att det är ett piller, man kan få det intravenöst. Efter är det varierande, jag kände knappt av det, men man får tex. inte köra bil.
Har bara gjort 6 st mr och nästan lika många dator..något åxo .Vanliga röntgen blev det 15 bilder så jag tänkte nu blir jag självlysandeJag har inte märkt något mer än att jag var lycklig och att hela världen var underbar
Jag var avslappnad och cool
Jag har också haft ont efteråt pga att jag varit så spänd under tiden dom röntgat mig. Men dom sista två gångerna har jag sluppit värken.
Jag har bett om det när jag kommit dit och förklarar varför.
Första gången skulle personalen förklara och visa mig rummet och hur allt går till för att jag skulle vara lugnare.
Jag har nog gjort ca20-30 st MR av hjärna, nacke och bröstrygg och vet mycket väl hur allt funkar
Ge mig bara min Stesolid för fasen
Ok får ringa dit och höra ! Det känns lite svårt att vara avslappnad så länge Tycker det har varit småjobbigt när jag har tagit antingen länden eller nacken men nu är det även hjärnan och dom andra två .När man ska försöka ligga still så spänner man sig mycket och man vet att damen i andra änden av lurarna blir som en tiger om man rör sig