Låter mer som noskvalster.Misstänker att Pucken är lite förkyld. Jag hör inte hennes andning men hon nyser ibland (det blir blött ) och kliade sig lite i nosen sådär lite lagom irriterat. Ingen hosta eller färgat snor iallafall.
Stackarn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter mer som noskvalster.Misstänker att Pucken är lite förkyld. Jag hör inte hennes andning men hon nyser ibland (det blir blött ) och kliade sig lite i nosen sådär lite lagom irriterat. Ingen hosta eller färgat snor iallafall.
Stackarn
Hmm. Jag googlade förut och det dök upp buketrådar om detta där det togs upp noskvalster, men på sidor med veterinärer som svarat på ungefär likadana symptom stod det inget om det.Låter mer som noskvalster.
Fast nu googlade jag på noskvalster i stället och det lät verkligen likt! Får ta upp det med min mamma (som är hundägaren) - tack!Låter mer som noskvalster.
Febern är fortfarande inte borta och man vet inte vad det är så han åker vidare för att läggas in över natten nu.
Febern är fortfarande inte borta och man vet inte vad det är så han åker vidare för att läggas in över natten nu.
Håller tummarna för att han kryar på sig snabbtFebern är fortfarande inte borta och man vet inte vad det är så han åker vidare för att läggas in över natten nu.
Usch, stressen av att inte veta vad det är ju riktigt jävlig. Kram på er hela gängetFebern är fortfarande inte borta och man vet inte vad det är så han åker vidare för att läggas in över natten nu.
❤ Håller tummarna för att han snart kryar på sig!Febern är fortfarande inte borta och man vet inte vad det är så han åker vidare för att läggas in över natten nu.
@Tonto Så tråkigt! Och jobbigt att inte veta, usch. Håller tummarna för att ni hittar felet och att han frisknar till sig snart!
Nya veterinären hittade nu en lite svullen prostata, så hon tänker sig att det kanske är en infektion i den! Han skall ligga inne i natt då febern stiger till över 40-40.5 grader utan dropp och så ska dom ULa imorgon, kan vara så att han får fel antibiotika för att den ska hjälpa prostatan. Och Floki var så sjukt gullig, han skulle upp i famnen och krama veterinären efter undersökningarna. Lilla gubben.