Hunduppdateringstråden del 19

Status
Stängd för vidare inlägg.
Febern är fortfarande inte borta och man vet inte vad det är så han åker vidare för att läggas in över natten nu. :(

Efter inatt är vi uppe i 42000kr i vetvård. Blir inte så många kronor när man har försäkring dock. Men blir lika förvånad när folk undrar om det är värt att ha försäkring på djuren. Ja nu har jag ju fått igen typ allt jag betalat under mina hundars månader hos agria.

@Tonto Så tråkigt! Och jobbigt att inte veta, usch. :( Håller tummarna för att ni hittar felet och att han frisknar till sig snart!

@Tonto Så tråkigt! Och jobbigt att inte veta, usch. :( Håller tummarna för att ni hittar felet och att han frisknar till sig snart!

Nya veterinären hittade nu en lite svullen prostata, så hon tänker sig att det kanske är en infektion i den! Han skall ligga inne i natt då febern stiger till över 40-40.5 grader utan dropp och så ska dom ULa imorgon, kan vara så att han får fel antibiotika för att den ska hjälpa prostatan. Och Floki var så sjukt gullig, han skulle upp i famnen och krama veterinären efter undersökningarna. Lilla gubben. :cry:

Nya veterinären hittade nu en lite svullen prostata, så hon tänker sig att det kanske är en infektion i den! Han skall ligga inne i natt då febern stiger till över 40-40.5 grader utan dropp och så ska dom ULa imorgon, kan vara så att han får fel antibiotika för att den ska hjälpa prostatan. Och Floki var så sjukt gullig, han skulle upp i famnen och krama veterinären efter undersökningarna. Lilla gubben. :cry:

Men lille skrutt. :(:heart

Min magiska hjälpreda ser ut som ett svävande tomteskägg :D
46690597_10156137370438666_4944691840956760064_n.jpg

(Fridolf har LED-halsband när vi tar in fåren på kvällen, för att de ska se honom bättre i mörkret)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
987
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 703
Senast: Tantan
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
2 515
Senast: Lilla
·
Övr. Hund om en jagande jakthund attackerar en kopplad hund på promenad?
2
Svar
27
· Visningar
2 036
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar