Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tränar inomhus Och tränar med vinterjacka när det är utomhusträning. Jag kan röra mig i alla kläder och förstår inte riktigt vad jag ska med sju miljarder fickor och annat till när jag tränar. Behöver bara ha något som jag kan gå i, så fungerar det. Hundprylarna har jag med mig i en ryggsäck. (men det kanske behövs lite olika beroende på vad man tränar förstås)Men alltså kylan, hur gör ni när ni tränar hund? Med vinterjackan går det ju inte, blir alldeles för klumpigt Nu är det massa lager tröjor och träningsväst som funkar, men det kommer ju vara för kallt när det är ännu lite kallare
Nu tar vi söndagskväll på riktigt efter en kall träning för hundarna och matte. Återfunnit värme efter att ha gosat ner oss i soffan en stund, nu tuggar alla tre på kalkonvingar och jag äter go mat (WIN WIN)
Men alltså kylan, hur gör ni när ni tränar hund? Med vinterjackan går det ju inte, blir alldeles för klumpigt Nu är det massa lager tröjor och träningsväst som funkar, men det kommer ju vara för kallt när det är ännu lite kallare
stam?Om 3 veckor flyttar denna lilla krabat in
Visa bifogad fil 21894
Lekebergas Dina och Ever On Zalt, min Fred kommer från samma tiklinje som Dina så jag kunde inte låta bli!stam?
Ååh, då klappade jag på honom här om dagen då Så kul kull!Lekebergas Dina och Ever On Zalt, min Fred kommer från samma tiklinje som Dina så jag kunde inte låta bli!
Lille skrutten då! Skönt att få vara hemma igen. Skumt att samma symtom som förra året kommit igen, men skönt att det gick att häva med antibiotika. Hoppas dom lurar ut vad det var för något. Krya på sig Floki!Floki har fått komma hem. Man vet inte vad som är fel, men febern håller sig borta med en annan typ av antibiotika. Han är trött och lite låg. Ultraljud visar att det finns lite vätska, men inte tillräckligt för att kunna ta prov runt levern(? om jag inte minns fel) och en lymfkörtel är lite svullen. Vi ska Ula den 5 december igen för att se. Man begärde ut journalerna från strömsholm från förra året och blodproverna visar på att det här är samma sak han hade då. Så jävla skumt. A+ på uppförandet fick han i alla fall!
Lille skrutten då! Skönt att få vara hemma igen. Skumt att samma symtom som förra året kommit igen, men skönt att det gick att häva med antibiotika. Hoppas dom lurar ut vad det var för något. Krya på sig Floki!
Jag har en! Lätt det bästa köpet jag gjort! Jag älskar min vagn och skäms inte ett dugg!Är det någon här på forumet som har en stroller på utställningar? Jag såg dem för första gången i Växjö och de såg så sjukt praktiska ut med förvaringen och speciellt trimbordet ovanpå! Gillar inte att springa runt på utställningar allt för mycket, särskilt inte inomhus, så om man kunde packa ihop all packning inkl. hund i en sådan där medans man letar plats osv så hade det ju varit underbart smidigt om än lite skämmigt .
Det låter bra, haha! Har du någon bild på den? Har sett de som finns på 4dogs, vet du om de är bra?Jag har en! Lätt det bästa köpet jag gjort! Jag älskar min vagn och skäms inte ett dugg!
Jaha där ser man, vad roligt Jag ser verkligen fram emot den här valpenÅåh, då klappade jag på honom här om dagen då Så kul kull!
Jag har en cykelvagn som går att göra om till "joggingvagn", så när jag åker till utställning har jag joggingvarianten Jag har alltså inget trimbord uppe på så som en stroller har, men för mig som använder cykelvarianten ca en gång i veckan var denna vagnen en perfekt lösning när jag skulle köpa en ny cykelvagnÄr det någon här på forumet som har en stroller på utställningar? Jag såg dem för första gången i Växjö och de såg så sjukt praktiska ut med förvaringen och speciellt trimbordet ovanpå! Gillar inte att springa runt på utställningar allt för mycket, särskilt inte inomhus, så om man kunde packa ihop all packning inkl. hund i en sådan där medans man letar plats osv så hade det ju varit underbart smidigt om än lite skämmigt .