Absolut, har inte sett och träffat många men det jag sett har överraskat positivt.
Ja, de är väldigt roliga att jobba med och passar perfekt till skyddet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut, har inte sett och träffat många men det jag sett har överraskat positivt.
Chester sprang fram till en annan hund på promenaden idag. Den enda hunden han inte är vänligt inställd till. Nu vet jag inte vad jag ska ta mig till, jag känner mig så oerhört oansvarig och dum. Jag är en sådan vars arga hund försöker bita små hundar.
Det är så typiskt också, inkallningen har på sistone (senaste månaderna, t.om senaste året) varit 100%ig, även med andra hundar i sikte. Han gick jättefint och höll sig nära mig hela promenaden. Han har ALDRIG varit elak mot någon hund, förutom denna, som jag aldrig trodde skulle gå i skogen, just där vi gick.
Just nu vet jag inte hur jag ska ta mig vidare. Om jag kommer kunna gå på promenader mer eller ens fortsätta med hundar. Känner mig så otroligt tom.
Ja det är ju ingen tvekan om vem han har ärvt sin attityd ifrånLåter bra det Och ja. Det är en rätt rejäl tik med lite egna åsikter
Det är fö mamman till @Lilla-S lilla hund!
Lugn nu! Varför skulle du inte fortsätta med hund för att ett misstag skedde? Vad var det som hände? Känner du dig osäker får du ju helt enkelt ha koppel på.
Jag tänker i vår/sommar någon gång. Antagligen när de har tävling hos hans uppfödare.@Wingates , börjar det närma sig BH-prov snart för dig och Ammo?
Tur det gick bra. Men äta en tampong alltså
Jag kan meddela att han såg varken ångerfull eller äcklad ut, så det gick tydligen väldigt bra Men själv tycker jag det är rätt äckligt i alla fall.
Kul förresten att Helga verkar vara en sådan rolig hund , läste ju att du var väldigt besviken över att inte kunna ha kvar Jarla. Hoppas förresten att det går bra även för henne
Tur det gick bra. Men äta en tampong alltså
Påminner om min hund (borta sen flera år så det är nog preskiberat) som vid ett besök hos min dåvarande pojkväns familj kom traskande med en använd binda i munnen... Familjen var en avslappnad sort, badrummet hade inte ens en dörr som gick att stänga, så de tog det inte så hårt. Matte däremot försökte hitta ett hål i marken att sjunka ner i. Och att ta med sig hunden ner och lämna kvar henne där! Jag saknar henne fortfarande