Hunduppdatering del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
När det gäller vädret så kan jag säga att Ascot älskar det - han har verkligen inget emot kylan. Inte ens efter simningen igår verkade han ha ngt emot det. Jag tyckte dock inte det var lämpligt att vara ute mer än ngn minut eftersom Ascot fortfarande var blött/fuktig efter simningen. Men kallt märker man att det är - vi vara bara ute typ två minuter efter simningen innan vi hoppade in i bilen och under den korta tiden hann det bildas (där täcket inte täckte) is i pälsen :eek:.

Om någon har tråkigt en fredagkväll så kan ni roa er med att hitta katten i den här bilden :D IMG_20180302_171513.webp

Vi hade vårt första simträningspass igår. Gick riktigt bra :up:. Ascot var något tveksam till att gå/hoppa i polen men väl i var det riktigt kul (och jobbigt!) att simma :D. Nästa pass är om två veckor och därefter får vi simma utan instruktör. Instruktören tyckte Ascot hade mkt fin simtecknik! Har tänkt köpa klippkort på 10 gånger därefter till att börja med.

Någon som har erfarenhet av vibbplatta?
Vet att det finns också att nyttja vet bara inte om det ger ngt (ej tänkt för rehab utan förebyggande)? Har då tänkt köra vibbplatta efter simträningen.

Vi vibbar våra hundar. Bra avlappning för spända muskler och det stärker även muskler.
Väldigt många av våra vänner som har höga fysiska krav på sina hundar vibbar regelbundet.

Har varit ute med hundarna,jösses vad enkelt det blir när man bara ska hålla reda på en vuxen som sköter sig själv o går dit jag går,en unghund (7mån om några dagar) och en valp som nu inte kan vara ler o långhalm med sin syster utan följer med mig i stället.:up:
Och inte frös vi ihjäl heller,bara -5

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Ni vet hur det fungerar. Förra tråden hittar ni här...
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
112 668
Senast: Viva
·
  • Låst
Relationer :devil: Fortsätt här..... Vi vill läsa allt, så var inte blyga, sista sidan på förra tråden finner ni här...
99 100 101
Svar
2 011
· Visningar
115 050
Senast: LenaH
·
Hundavel & Ras Del 1 http://www.bukefalos.com/threads/valp-2017.1412229/page-100#post-18206032 Här fortsätter vi!
38 39 40
Svar
780
· Visningar
57 774
Senast: bollen__
·
D
Övr. Hund Har du någonsin hamnat i nån dispyt/konflikt nån gång med nån närstående eller bekant eller kanske rentav främmande om din hund? Eller...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
6 555
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar