Jäj!
Idag kommer hon. Då blir det full rulle.
Visa bifogad fil 11794
Kollegan har redan köpt pipleksak för kontoret och laddat med godis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jäj!
Idag kommer hon. Då blir det full rulle.
Visa bifogad fil 11794
Kollegan har redan köpt pipleksak för kontoret och laddat med godis
Käften
NU avföljde jag ena omplaceringsgruppen.
"Hej jag skriver åt en kompis. Han söker en ung hund av Bully. Han blev helt Såld när han träffade min. Så lovade ja han att ja skulle kolla lite. Så är det någon som ska omplacera sin hör gärna av er. Mvh"
Står inte ut med att folk tror att det där räcker för att hitta en hund.
Dessutom hette han som skrev Cebastian.
Ska man vara kreativ kan man väl i alla fall se till att uttalet blir rätt. Döpa ungen till C-Bastian eller nåt, åtminstone. Om man nu prompt måste ha ett C med och inte kan välja ett namn som stavas med C...Kebastian. Skriver åt Cevin.
Ska man vara kreativ kan man väl i alla fall se till att uttalet blir rätt. Döpa ungen till C-Bastian eller nåt, åtminstone. Om man nu prompt måste ha ett C med och inte kan välja ett namn som stavas med C...
Bob är bäst!Unga damen har fått sin första introduktion i dragets ädla konst idag.
Dragsele, expanderlina och juniors Bob (man tager vad man haver ).
Det gick över förväntan bra
Vi hade vårt första simträningspass igår. Gick riktigt bra . Ascot var något tveksam till att gå/hoppa i polen men väl i var det riktigt kul (och jobbigt!) att simma . Nästa pass är om två veckor och därefter får vi simma utan instruktör. Instruktören tyckte Ascot hade mkt fin simtecknik! Har tänkt köpa klippkort på 10 gånger därefter till att börja med.
Någon som har erfarenhet av vibbplatta?
Vet att det finns också att nyttja vet bara inte om det ger ngt (ej tänkt för rehab utan förebyggande)? Har då tänkt köra vibbplatta efter simträningen.