Måste kolla med er. Detta hör egentligen till kattråden men har fått för mig att fler läser här inne. Iaf, Katten Harley kom in en morgon efter att varit ute hela natten och haltade på höger bak. Vi avvaktade ett par dagar men bara marginell förbättring. Jag åkte till vet som Misstänkte söndrigt korsband ev spricka i benet men röntgen visade noll och nada. Vi skulle avvakta och han går just nu på metacam 10 dagar.
Nu till min fråga, om man klämmer på han så har han ont uppe vid höften, inte vid benet utan mer vid muskelfästet. Kan katter råka dra sönder muskelfästen och det är det som gör ont nu?? Ju mer han rör sig dessto bättre blir hältan för att sen förvärras när han vilat ett tag, lite skm när man har sjuk träningsvärk-ish. Började fundera på detta idag men vetten hade inte tid att prata i tfn idag så får ringa på måndag igen.
Nån som kanske har en tanke? @hemlig ??
Nu till min fråga, om man klämmer på han så har han ont uppe vid höften, inte vid benet utan mer vid muskelfästet. Kan katter råka dra sönder muskelfästen och det är det som gör ont nu?? Ju mer han rör sig dessto bättre blir hältan för att sen förvärras när han vilat ett tag, lite skm när man har sjuk träningsvärk-ish. Började fundera på detta idag men vetten hade inte tid att prata i tfn idag så får ringa på måndag igen.
Nån som kanske har en tanke? @hemlig ??