Hund problem

Millisan

Trådstartare
Hej!
Jag startar denna tråden för dem som har problem med sina hundar som de vill ha hjälp med. Kvittar om det är små eller stora problem;)
Så det är bara att fråga på!;)

Sv: Hund problem

ja om du har något tips på hur jag ska få min chihuahua tik på 3 år att sluta skälla på alla hundar som går förbi så skulle det va bra haha! :)

Okej, jag skulle behöva en dunderkur för skadade trampdynor. Troligtvis frätskador, skedde för en månad sen. Trampdynorna är fortfarande 5 mm tunnare på de skadade ställena, samt känsliga och nöts lätt. Har skor på vid all utevistelse, håller rent, smörjer med mjukgörare samt ger fodertillskott (DermaFlex). Finns det nåt mer man kan göra?

Det är väl det forumet till viss del är till för... eller har jag missat poängen? mycket roligare om man har speciafik fråga=egen tråd och samlade trådar för tex fästingmedels frågor (eller nått liknande)
Roligt initiativ men jag personligen fastnar mer för just det individuella med en trådstart där nån frågar nått specifikt om sin hund i en viss situation eller liknande.

Om du läser i de olika trådarna i forumet ser du att de flesta trådskapare ställer frågor om de mest skilda hundrelaterade saker och problem.

Bara hoppa in i vilken tråd du vill och svara på.;)

Liknande trådar

Hundhälsa Hej på er. Ville höra om det är någon annan som har problem med strump-(och annat olämpligt)ätande hund? Vår är en retriever av jakttyp...
2
Svar
21
· Visningar
1 660
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 423
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Jag blev uppringd av ett försäkringsbolag som erbjuder betydligt bättre villkor än nuvarande. Hur är det när det gäller hund? Törs jag...
Svar
6
· Visningar
659
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka