Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag hämtade Lips, ett ymnighetshorn och 5 åp för det sista slatten. Blev en stackars klöver kvar. :D
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag hämtade ut en Hestias gåva ett Ymnighetshorn och 5 dagar prenumeration på pegasuskonto av slatten blev det 1000eq.

Får tycka att jag fick ut en hel del av både lotter och klöver :D
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Knapp

Jag hämtade det femte elementet, hestias gåva, bonuspaket och 5 dagars prenumeration på pegasuskontot:)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

F****n!! Missade att byta in mina klöver, hade sparat alla och hade ganska många! Kom på det imorse på jobbet och kände för att skrika, men... folk hade nog trott man blivit galen :angel:

Skit! :cool:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Vad surt. :(

kl
Jag tycker kalendern är skitkul. :D Idag möttes jag av en blinkande häst, häromdagen var det översvämning. Hoppas vinsterna blir lite större längre fram bara. :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl*

Inte skrivit på länge, fick hem lite smått och gott från lotteriet, tog pegasus konto ett yhorn och lite småsaker för klövern.

Jag har kalendern kvar, är eran fortfarande borta? :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Kalendern var borta för mig imorse (vilket den tydligen var på internationella också) men har kommit tillbaka nu, så det var säkert bara en bugg. :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Fy f*n, det här var det snålaste jag fått i ett y-horn:banghead:
1 Equus
20 rovor
10 äpplen
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 311
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
975
Senast: pepp
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
11
· Visningar
676
Senast: Bison
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 206
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp