Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl*

Är det normalt att hästar över 30 tappar färdigheter? Har en eh sto som är 36 år och 10månader som nu har 0 i färdigheter, hon har tappat hela tiden och är ändå 100 bluppad. Tränar jag henne i hoppning tex, så får hon 0.19 i färdigheter, dagen efter är dom borta :s
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Hästar över 25 år tappar sina färdigheter. Om de är odödliga så gör de inte det.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Knapplån

Jag har ett fullblods sto färg Cremello till salu det är en 1% färg om det är ngn som vill ha till sina färg samlingar.. :D
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Ces: Ah okej :P

Bure: Jag kan vara intresserad, samlar färger lite smått, vad vill du ha för den? :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag känner lite så med... Är med på eventen, tar hand om mina gudomliga, och försöker hålla igång knabbe-eh aveln, men det går segt. Mycket för att jag aldrig får några eh sålda :banghead:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Kl*

Någon som vill köpa ett Nyxpaket för pass? Bud! Jag är i behov för att förlänga mitt pegasuskonto! :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Kul grattis :)

kl*

Någon här som föder upp appaloosa och/eller har en skräphäst ni vill bli av med? Färg kvittar :P

Just nu går det riktigt segt, väntar på att ett föl jag beställt som ska bli nästa avelshäst så nu sitter jag bara och tränar alla jag har, anmäler till GP och lämnar ut betäckningar. Ganska segt måste jag säga :(
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Knapp

Har ett connemara sto Flax leverfärgad fux 1 % färg till salu om någon är intresserade till sina samlingar... ;)

Flavor har en hel del icke hörningar till salu om du är intresserad tyvärr inga appalosor
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Köpte mig en appaloosa så det löste sig :)

Jag köper mer än gärna på mig lite olika färger av olika raser behöver det mesta :P
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Lägger den på reserverad åt dig Flavor.

Har en hel del på försäljning som jag säljer för 2000eq stycket det är vad man får om man skickar dem till frizonen..
Tar 5000eq för de färger som är lite ovanligare (1% färgerna) skicka ett pm om ni är intresserade..
:D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 303
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
971
Senast: pepp
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
11
· Visningar
666
Senast: Bison
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 204
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp