Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

*KL*
Någon som vill hjälpa mej med passköp? Heter Mizyz. Reservera en häst för 460 000 :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

Åh, bara klickar runt och sparar pengar och vet inte vad jag ska göra med mitt spel!! Köper lite fina GÄ-pälsar ibland och sparar på men, gah, ge mig inspiration...!
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

nä, jag har helt tappat lusten med spelet, loggar bara in på morgonen och gör kalendern mer eller mindre.

Fick ett mejl igår från någon som gratulerade mig på att min rankning höjdes.. eh.. tackar? :p
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Även du, min brutus.

Avla connemara känns hopplöst, det kommer inte ut några fina hingstar på de offentliga betäckningarna och det kommer inte ut superfina hästar på försäljningarna heller. Det står bara och stampar. BLUPar mina egna uppfödningar och säljer av någon häst ibland. Kalendern gör jag också, sålänge det inte handlar om att donera till Ow eller liknande. Det kan de glömma.

Jag köpte tillochmed två knabstruper för att ha något att hobbyavla på - billig ras som inte verkar gå att göra mycket plus på. Däremot så verkar alla vuxna djur vara helt otävlade vilket gör att det blir ett jäkla jobb. :eek:
Båda två ligger på 18 segrar vardera nu, så snart får de börja träna.

.. Att det dessutom verkar vara kutym att avla på djur nära -100 i BLUP känns väl inte heller särskilt smart. Nåväl, det får jag väl ändra på. ;)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Samma här, och visst är det komiskt när man får såna där random mail :rofl:

Har nu satt ut alla mina fjordföl till salu i ett desperat försök att göra nåt, sen blir det dom stora, här ska det dras ner på hästar :p
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Haha, ja jag fick för mig ett tag att samla på gulblacka fjord, sen sålde jag dem... sen köpte jag på mig igen... och nu säljer jag dom igen O_o
Har några apelgrå knabstrupper också som jag spar bara för att dom är så fina, kan ju se om nån av dom är bra (har ju bara köpt för färgen) så kanske du kan avla med nån av dem? :D
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Om du vill sälja av någon är jag säkerligen intresserad! :D De behöver inte vara topphästar, jag tycker om att tävla och träna dem också, så jag lär väl börja samla på färger. ;)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Hade ett bra sto, du kan få köpa henne faktiskt! Hon är ganska ung men bättre hon kommer till nån som använder henne ;)
Vad heter du på Howrse?
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Haha, jag fick också ett sånt mejl. :p Det står rätt stilla här också, avlar på mina Appaloosor för att ha schysta pållar att inackordera på mitt eget RC. :angel:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

Ja, så fritt fram att köpa fjordingar av mig :D
Nästan alla till salu, utom mina egna uppfödningar och enhörningarna!

Pris kan diskuteras för Bukare ;)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

*kl*

Här är det också ganska segt. Vi avlar ju de bästa hannosarna i spelet men det känns som om det mesta står still just nu...
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

*kl

Här går det segt med, bästa rhs stoet jag har ligger på 712 i gp, ska betäckas om nu idag så hoppas på ett bättre då. Försöker spara pass med för att köpa in ett nytt avelssto.

Har fått en massa sm föremål jag inte behöver, så vill någon byta/köpa skriv en rad :)

Pandoras ask x 17
Krösus gåva x 15
Filotes klapp x 8
Apollos lyra x 8
Helios stråle x 7
Svart orkidé x 7
Plutos pergament x 5
Akilles häl x 5
Fruktbarhetstrollspö x 3
Guldäpple x 2 (inte bestämt mig för om jag vill ha dom eller ej dock :P)
Molntapp x 2
Ungdomens vatten x 2
Hypnos täcke x 1
Medusas blod x 1
Poseidons hästskor x 1
Filosofens sten x 1
Harmonipaket x 1

Funderar på att ta och avla någon annan ras bara för skoj, har lite tråkigt och går så segt med rhs aveln.
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

Ingen som har en kronostimer att sälja? Köpte mig en shettis nu jag fick för mig att träna upp :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 308
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
975
Senast: pepp
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
11
· Visningar
672
Senast: Bison
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 204
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp