Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

Bara 5000? Nu skäms jag lite som har sålt mina appaloosor för 40-55 000 :o
apropå det kan du gärna kika på mina gamlingar Flavor, om du behöver fler appisar. De har inga speciella färger och priset är därefter. :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Ska ta och kolla, behöver alla färger på appisarna, den förra jag köpte var enbart för att fixa ett byte med en tjej :P

Bure: Tackar :D
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

det behöver du inte göra det är buke pris på dem, annars ligger 1% arna dyrare. :D
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Vilken lättnad, nu kan jag sova gott igen. :D

Flavor, ja men ta en titt och skicka ett pm, så kan jag sälja dubbletterna billigt. :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Under vilket stuteri har du appisar du vill sälja? :) Tar och kollar imorgon eller senare beroende på hur länge jag är vaken.

Någon som vill hjälpa med passköp? Ressa för 494000 till Qamilla isåfall :)
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den nionde

504000 blir det nu, fått inte lite e under natten :)

Hade förövrigt lite tur, kollade på försäljningar och lyckades köpa en shettis med 1% päls för 500e igår :D
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Förlåt att jag är så långsam! :o Har slängt ut dem i "hästar utan ett stuteri" nu :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Kl, vad ligger priserna på nuförtiden för Hannover? Vad hade ni t ex gett för en hingst med 71 stjärnor, 1266.04 i gp. Fullblod?
Eller sto med 109 stjärnor 1658.61 gp?

Har dålig koll på vad man kan lägga ut hästarna för nuförtiden, själv så har jag lyckats köpa fynd föl för mindre än 10000equs nu med bra stam och kunnat avla vidare :p, men vill ju få bra pris för sina egna.
Är på internationella sidan om det är till hjälp.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

nja de är inte renrasiga dock... men har några runt 120 i stjärnor. känns som att alla hästar har åtminstone 40 nuförtiden, innan så var det nästan omöjligt att få tag på hästar som bara hade 20 :rofl:. köpte min 128 stjärniga renrasiga fullblod för 1368equs :p. var ren chansning jag bjöd på den, hade spanat in ett annat föl... rent fynd dvs.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 296
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
970
Senast: pepp
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
11
· Visningar
655
Senast: Bison
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 204
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp