Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

Har inte loggat in på två veckor och såg nu att jag har fått en massa vinster i lotteriet :p Vet inte om det är någon av er som har skickat lotter? Kan skicka tillbaka i så fall!
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

tydligen så har vi ett annat event nu som körs samtidigt; April-kalender. Märkte inte att vi hade det förrens jag loggade in på internationella, tänkte skriva ifall ni har missat det :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Det går att kolla lotthistoriken! :) Jag har nog skickat till dig då du inte fanns kvar på min lista över de som gick att skicka till, du får skicka tillbaka om du vill men inget tvång.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Haha, jag märkte det då min fina Lieutenant Dike plötsligt var insvept i en snygg klädsel bestående av rosa toapapper. :rofl: Fick iaf en Helios stråle då jag avbröt buset.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Aha! :idea: Då skickar jag till alla som har skickat till mig. :)

edit: alla utom Qamilla som redan hade fullt :p
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den nionde

Han blev faktiskt väldigt charmig i det rosa toapappret! :love:
Speciellt som jag aldrig har varit nöjd med hans guldäpplepäls - jag trodde att jag tryckte på förhandsgranska men jag köpte den visst. ;) Har stört mig på det ett bra tag!
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Åååh, jag loggade in på mitt konto i går... Efter sisådär ett års frånvaro, nu ligger jag jätteefter... :(
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

Men va?! :eek: :confused:

Till min bästa vän,

Jag reser nu för nya äventyr på andra platser i världen. Jag kommer kanske tillbaka någon gång i framtiden.

Hästen borta? Vad händer?? :eek: :confused:

Puh kunde avbryta så den kom tillbaks. Var hittar man den där aprilkalendern? Jag vill ju hämnas :angel:
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

Var det nån som kastade tusen äpple på mig idag, eller vad var det? Loggade in i mobilen och hann inte se!! Buhuu!
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Det mest underhållande?
Kartonghästen är snyggare än vad I Spotted Paulette egentligen är .. :rofl:

558066_10152741756900204_1939483220_n.jpg
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

och min hanno hamnade i fängelse :D

Kartonghäst, toapapper, bad och regnstorm är andra saker jag råkat ut för :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Nu när den sista dragningen i lotteriet är gjord så kan det kanske vara kul att veta vad alla hämtat ut, eller planerar att hämta ut för sina klöver innan 14:00! : )

Själv hämtade jag ut ett 5:e elementet igår, och med det som blev över shoppade jag ett bonuspaket. Det är alltid bra att ha. Valde mellan det och en Helios stråle.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 314
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
976
Senast: pepp
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
11
· Visningar
684
Senast: Bison
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 207
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp