Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jepp:p
Är intresset i verkliga livet också;) En gång i tiden var jag en av topp-uppfödarna, som det syns är det ett tag sedan:p
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Har jag missat nåt eller?! Får man inte pass längre när hästar över 30 år dör? Har fått u-vatten och f-spö istället på 3 hästar som dött :S
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Du har inte dödat mer än 10 stycken inom 30 dagar då? då får man föremål istället..
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Ja måste ha gjort de isåfall, räknas det månadsvis eller 30 dagar i följd?

Lyckat att få så nu när jag behöver pass :P
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Kl

Jag såg i min lotthistorik att jag missat flera dagar i början av lotteriet och då givetvis fått lotter som jag inte visste om tills nu.
Så jag har börjat "betala tillbaka", howrse kraschade nyss men fortsättning följer ^^
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

*kl*

Nån som vill köpa lite grejer? :idea:

- Filosofens sten x 1
- Zeus blixt x 1
- Krösus gåva x 12
- Pandoras ask x 10
- Svart orkidé x 2
- Akilles häl x 1
- Medusas blod x 1
- Fruktbarhetstrollspö x 1

Skicka ett mail på howrse om ni är intresserade (heter cambodia där med) :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Tog ju hundra år för mig att svara, bra att göra inlägg och sen åka till stallet :D
Har reserverat tillbaka nu och spöt också!
Tack snälla!
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Tjoho, jag vann 200 000 equus! :banana:

Om det är någon i denna tråd som vill byta lotter och som inte har mig (O'Hara) som vän så är det bara att lägga till mig. Jag behöver alla lottbyten jag kan få för att tjäna klöver - det är fortfarande en svajjig väg kvar till det femte elementet. :D
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl, har ju varit borta från spelet ett bra tag nu, men undrar över en liten sak, vad får man för bonus(?) om man kastrerar hingstar? vågar inte klicka på knappen för att ta reda på det :o. innan så gick det väll att kastreread em livet ut? vet att jag hade ngn som jag gjorde det med åtminstone, kommer bara inte ihåg vad/om man fick ngt för det...

vill ngn bli vän så är jag på internationella och heter lif (^_^)
har lyckats ta upp howrsandet lagom till att jag har hemtenta :/ har en essä på 5000 nedslag tills på måndag..... försöker förtränga med söta hästar :D
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Hm, det vore kanske lönt att göra på min connemarahingst som är enhörning! Han är ändå inte tillräckligt bra för att gå i avel med sina 535.54 i genetisk potential. Dressyrbonus på 15 har han ju redan. :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Har reserverat en sådan häst till dig, den ska inte tas omhand. När du är klar reserverar du den till Darkmoon som är min samarbetspartner. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 315
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
977
Senast: pepp
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
11
· Visningar
687
Senast: Bison
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 207
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp