Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag kan hjälpa dig om du fortfarande behöver hjälp..

Är det någon som har använt sig av sina klöver..?
Är det alla föremålens pris som tre dubblas efter köp eller bara det du har köpt,.?

Jag har en hel del icke hörningar som jag har dubbletter på i färg om det är någon som är intresserad/samlar troféer. :idea:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Hörni, nu börjar tråden bli lite för icke-aktiv för min smak! :bump:

Hur går det för er och får ni något kul i lotteriet? Jag upplever att jag inte alls har lika mycket tur som i det förra lotteriet, fick ett GÄ under senaste lottningen vilket är bra för mig som väldigt gärna använder dem. Dock så planerar jag att köpa ett harmonipaket med mina klöver om de inte räcker till något roligare efter lotteriets slut - har för tillfället 476 klöver. :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag fick bra saker i början, men det har rasat mot slutet. :D Har ungefär 360 klöver, satsar fullt mot Lips. Avvaktar och väntar om man kanske kan få extra lotter i yhorn senare eller liknande(någon som spelar på internationella och vet om det kommer hända förresten?). Det är ju tid kvar. :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Awesome! Jag satsar inte direkt mot Lips, men 1200 klöver och ett 5:e element hade varit trevligt. Med min otur skulle jag säkert få vatten igen, vill ha alla fyra elementpälsar på mina egenuppfödningar. :D

Jag tycker mig ha läst någonstans att man ska kunna få lotter i y-horn framöver, men nu får man ju ändå tre lotter för varje man öppnar då man använder ett pass. :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag tror att det är klöver du kommer kunna få :)

Jag har ca 1300 klöver och har vunnit MA och lite andra bra saker. Är inte särskilt nöjd i förhållande till hur många lotter jag haft...
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Så kan det vara! Om jag inte saknar så mycket klöver dagarna innan lotteriet avslutas så kanske jag får försöka haffa ett par y-horn och hoppas på en klöver-överdos!

MA är superbra ju! :) Vet inte vad jag helst vill ha, men förmodligen klöver! Ett harmonipaket skulle inte sitta helt fel heller. :d
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag kan hjälpa dig om du fortfarande behöver hjälp..

Är det någon som har använt sig av sina klöver..?
Är det alla föremålens pris som tre dubblas efter köp eller bara det du har köpt,.?

Jag har en hel del icke hörningar som jag har dubbletter på i färg om det är någon som är intresserad/samlar troféer. :idea:

ja lägg gärna ut en till mig
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

*kl*

Jag råkade visst shoppa loss lite på billiga hästar till troféerna... Blev visst en sådär 70 hästar :o
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Jag har nog haft otur i lotteriet. Vann dock ett Nyxpaket idag.. Men i förhållande till den mängd lotter och allt jagande efter fler vänner så har det väl inte gett utdelande.. Men skit samma det är ett av de roligaste event jag vet..
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag såg att du vann det och tänkte gratulera dig om du dök in i tråden, så grattis! :banana:

Det är ju det, lotteriet är så otroligt spännande! Sedan får man hoppas på några större vinster - jag lägger inte ner supermycket equus på detta event heller. Lite sådär lagom! :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Tack så mycket :) Hade ju gärna vunnit Lips eller pass men man får vara glad för 15 minuter i rampljuset ;)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

*kl*

Jag satsar knappt alls i lotteriet. Letar inte nya vänner och deltar inte i alla dragningarna. Har i alla fall vunnit ett ymnighetshorn, GÄ och Hestias gåva m.m. Hyfsat i alla fall.

Har gett lotter till alla jag är vän med, tigerlilja heter jag där.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 318
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
977
Senast: pepp
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
11
· Visningar
687
Senast: Bison
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 207
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp