Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL. Jag har slut på vänförfrågningar idag men vill man lägga till mig! så har jag en snabblänk.
Jag är ju hemma hela dagarna och skickar till alla som går. Är det fullt ena dragningen testar jag andra.

Jag är trött på att få Pandoras askar.
Så ofta tar jag inte död på mina hästar :crazy:

Har någon beteckning med arabiskt fullblod över 860 att dela med sig av till mitt favissto skulle jag bli lycklig ;)
Jag har en enhörningshingst jag gärna delar med beteckningar av.

http://se.howrse.com/elevage/chevaux/cheval?id=3096636

Vänner får vänpris dvs lägsta pris där han annars kostar högsta pris.
Gäller alla mina hingstar.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Beatrech ska det va :)

Japp, lyckats jämnt har proppfullt :D försöker ha det iallafall fick dock en omgång som inte var det. Vad heter du på howrse?

Till alla som skickar lott till mig, jag försöker se till alla får lott av mig som skickar. Har fullt nu igen så efter 6:00 går bra att skicka :D

Någon som fått nått bra i lotteriet? Bästa jag fått enligt mig är f-spö och klöver.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Så var det ja! Jag lyckades få iväg en till dig tillslut i alla fall. :)
Jag fick bra saker i början, men nu blir det est strunt tycker jag.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag har skickat lotter till alla mina vänner, så jag hoppas att ni skickar till mig också!

Ett jävla skit lotteri so far.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Har inte fått särskilt mycket kul, fick en f-sten men den innebär mest ångest när jag aldrig kan bestämma vem som får den. Jag behåller den och ger den till den nästa av mina hästar som får det femte elementet, om jag någonsin får tag i ett igen. :D

Mestadels så får jag klöver och ÅP, men ÅP behöver jag alltid, så det är jag glad över. :love:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag har inte tillräckligt mycket pengar för att hjälpa dig.

Jag behöver också hjälp. 430000 E, heter Bounce på Howrse.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Lägger ut en häst åt dig! :)

kl*

Dramatik: Hur mkt? :) Kanske har så jag kan hjälpa!

Har skickat till många vänner nu, skickar vart efter jag kan, många har haft max antal lotter så dom skickar jag till när det går :)

Har mest fått skit, en del diamanter som alltid är bra och lite sm föremål :)

Behöver även jag hjälp med passköp, för 380 000 :)

Tänkte även fråga er om ni odlar äpplen i ert ridcenter?
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Så lite så :) Jepp inga problem :)

Jo det är klart, jag odlar inget för sörp än dock, behöver uppgradera alla boxar först så klurar på om det är smartare att skita i äpplen nu :P
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Kl*

Jag har skickat lotter till alla på min vänlista (*pust*) så ni som har mig får gärna skicka tillbaka om ni har lust! :)

Om någon annan vill byta lotter så är det bara att lägga till mig om vän - nixehen heter jag även där. ^^
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Hur menar du/ni med att ni inte har tillräckligt för att hjälpa? Ni ska ju sälja en pålle till mig och sedan köpa tillbaka en för mina pengar:p

Behöver ha en ressad för 1.004000:)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Det jag menade var att jag kanske inte har nog med hästar :P Samlar på trofeér så har många hästar men alla i olika färger typ, men får du inte hjälp av Linda8142 så kan jag hjälpa till :)

Någon som har lust att hjälpa mig med passköp med för 380000? :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 318
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
977
Senast: pepp
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
11
· Visningar
687
Senast: Bison
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 207
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp