Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

Man är en lite lätt impulsiv person som råkade få ett +5-passerbjudande ungefär samtidigt som man har fått syn på "LAVRADEIRO I SKATTKISTORNA". :o
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

Nån som vill köpa gulblacka fjordingar? Kanske till färgsamling eller nåt :idea:
Har en hel hög med såna som jag själv samlat på mig, men nu står dom bara där... så tänkte sälja några :D
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Åh, fick för mig att betäcka min eh-sto nu, men fick slut på åp, gah!! Nån som vill avvara ett? /cambodia
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL. Jag har som ett mål att hitta hemlig sida där sista delen skall vara antalet levande hästar. Jag är snart hårlös av frustration att inte hitta den infon *snyftar högt*
Antal spelare hittar jag och antal i frizonen men det var ju inte frågan :(
Någon som vet vad man hittar den info?
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Har säkert frågats förrut men vad för raser avlar ni?
Är ju lite nyfiken.
Har ni inte addat mig innan så gärna det nu.
Snart kommer klöverspelet upp och man får ta emot hjälp/biljetter 5 ggr dag av vänner.
Sommarregn heter jag och titta gärna in på min sida :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag råkade ut för samma sak.
Fingrarna bara slant :o
Fast jag fick sådant med 10 extra pass om jag köpte några själv :angel:
Det blev vildhäst och utbyggnad av mitt stall

Någon som vet hur många äpplen man får på 5 kvm?
Jag har en känsla av att jag kommer svämmas över av äpplet första april för jag har 4 sådana med äpplen :eek::D
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Tack snälla söta!
Jag är så glad att jag skulle kunna ge dig en puss om det inte vore för att skärmen skulle bli så kladdig :o
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Nizhoni - Sleipner (Föder upp araber, arabhorn och connemara i topp på svenska versionen)
dramatik - dramatik (föder endast upp tinkerhorn just nu)
hemlig - mysfilt (stiltje i uppfödningen just nu, men har fjording och connemara som grund)
0therwise - Otherwise och Hinnoreth på Internationella. (Föder inte upp något just nu)
Crossline - Crossline (Enhörnings shettisar, plus annat bös)
Humla - tigerlilja
Beckie - beckaneesen (föder upp PRE)
Ces - Siri1 (föder upp lusse hästar mestadels)
Mirtai - mirtai (föder upp hannoveranare)
Digbil - Deekin
zassoo - zassoo (föder upp paintar samt lite annat smått och gott)
Santoxen-santox (föder upp fjordingar samt IC, PRE och knabbar i liten omfattning)
Flavor - Qamilla (föder upp PRE + enhörnings araber i liten skala, samlar trofeér)
Lily- Lily84 (föder upp Connemara vanliga+horn och sen har jag lite annat smått och gott)
Punakha1-Punakha (mest Holsteiner avel, lite hanno kanske nåt mer senare)
Tscabo - *Rapidash* (Föder upp welshponnyer)
Lazetti - Lazetti (föder upp shettisar och lite curly)
Laeikinois-Laeikinois (främst frieser enhörningar, och frieser. annars ligger uppfödningen på is just nu.)
bitte0007 på svenska. Föder upp araber.
Congeria - Kentaur (sv. Akhal Teke och Arabiskt fullblod, aveln ligger nere just nu dock. Åldrar passhästar för tillfället.)
Pride - Singer (Föder upp Paint med engelsk inriktning)
Therese1988 - ThBet
nixehen - nixehen
Fishli - Fishli (samma på internationella)
Monimaker - O'Hara (Föder upp connemaror samt lite hannoveranare)
Linta - Linta (Föder upp appaloosor, lite sporadiskt och hänger inte med i någon toppstrid. Jagar troféer.)
Linda8142 - Samara (blandad uppfödning med knabstrup/hanno/frieser/PRE, mest hanno just nu)
Jocelyn - Jocielyn (Akhal-Teke mest)
Skyggni - Skyggni (Föder mest upp tinkrar)
Rumpnissen - Bounce (föder mest curlys)
Bure- Bure (Enhörningar av alla raser)
Cambodia - cambodia (samlar på gulblacka fjord och en del GÄ + SÄ och annat smått och gott)
Tigerflicka - Tigerflicka (Föder främst upp frieser)
Vogue - Föder upp Hannos! (började spela på den Engelska verisionen)
Cruella - Cruella (Quarter och Tennessee Walker i topp)
Hazel- Vinsla (föder upp Akhal-Teke och ibland nåt annat)
Ozera - Ozera (samlar på SM-föremål och föder upp några renrasiga spanska)
saint__anger - saint__anger (Ny på howrse, föder hittills upp renrasiga spanska)
Hoarfrost - Malfunction
day - ljusdalen (Föder mest upp hannosar & connemara)
Halcyon - Beatrech (Paint Horse toppen)

Kopierar den här listan igen då jag behövde uppdatera lite :) och sen kommer jag nog skicka lite vänförfrågningar om jag hittar någon jag inte har.

Förresten, till er som behöver extra ÅP, jag har sådana som UFOn på min profil, har så många att jag inte vet vad jag ska göra med dom :p
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

Nån som vill köpa gulblacka fjordingar? Kanske till färgsamling eller nåt :idea:
Har en hel hög med såna som jag själv samlat på mig, men nu står dom bara där... så tänkte sälja några :D

jag behöver en till min samling. Har du nån billig? :D
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

*KL*
Pga bekymmer med internet anslutningen till mitt hus så har vi inte kunnat gå ut på internet på snart en månad. Dessutom har vi varit på semester i Thailand i två veckor. Så jag finns fortfarande, bara mindre aktiv för tillfället :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Stollan är Sommarregn och föder främst upp arabiska fullblod, med och utan horn. Föder också upp shagyga-araber och shettlandsponnies. Sedan föder jag upp smått och gott i liten skala och skall förbli i miniskala.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Nu börjar lotteriet.
Tänkte vara generös och ge alla på vänlistan en lott ;) Som de flesta andra då, dvs.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 319
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
978
Senast: pepp
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
11
· Visningar
687
Senast: Bison
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 207
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp