Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

Men, hur kunde du veta det flera timmar innan lotteriet startade på internationella? :p :D

Haha, jag är van att få som jag vill förstås :D Eller så är det den berömda kvinnliga intuitionen :) Men då dröjer det väl en vecka innan vi får lotteriet..
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den nionde

Finns det möjlighet att få inackordera ett av mina hannoföl hos dig för GrPr-träning? Den har 317 i medgödda och gp på 1030 :) Lovar att ha den färdigtränad idag!
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Du har fått svar på howrse, men jag svarar här också så andra också får se vad som gäller i mitt center. :)

De enda hästar som kan tränas hos mig är inköpta hästar som inackorderats av säljaren samma dag som du köper hästen och tränar upp den, detta för att du ska kunna ta ut hästen innan uppdateringen klockan 04.00. Egenuppfödda hästar går alltså inte att träna hos mig då ingen häst får stå kvar i mitt center över en uppdatering.

Det enda undantaget jag kan göra är för lusitanos som tränas för dressyr eller trail och får dressyrfärdigheter som inte ligger mer än 20-30 under den bäst tränade lusitanon. De får gärna stå hos mig så länge dressyrfärdigheterna är nog bra och hästen alltid har full hälsa. :)

Dessa regler gör att alla raser är välkomna, men de måste tränas och tas ut ur centret samma dag som de inackorderas. :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl.

hur länge måste man varit utloggad innan de tar bort ens konto?? jag kan inte logga in men så lång tid har det inte gått tycker jag...:s
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

så om jag köpt "vanliga pass" så kommer mitt konto aldrid att försvinna? märkligt då att jag inte kan logga in...
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag vet att en del säger att deras konto försvunnit även om de köpt pass tidigare, så det verkar inte vara någon garanti för att kontot ska vara kvar. Kanske finns det en gräns för hur många pass man måste ha köpt? :confused:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

eller kan vara så att om man fortfarande har pass kvar på sitt konto så raderas det inte.. :/
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Det låter också som en trolig förklaring till varför en del passköpare verkar förlora konto vid längre frånvaro, att de inte har kvar pass på kontot.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Känns lite dumt, med tanke på att man har lagt ner pengar på pass, och så får man inte behålla kontot ändå om det skulle bli så.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Nyfiken fråga: varför får folk inte ha sina hästar inackorderade längre än en dag i ditt stall?
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Det är för att jag försöker hålla lektionspriset upp på 60 equus, det är en fördel för hästar som tränas för grand prix att priset är så högt som möjligt för då får de fler färdigheter från varje lektion. Lektionspriset styrs bla av de inackorderade hästarnas dressyrfärdigheter och det betyder att endast topplusitanos tränade för dressyr eller trail duger att ha i centret. :)

Hade det inte varit för att araberna som jag avlar är omöjliga att inackordera i andra center som ger 60 equus för en lektion hade jag aldrig brytt mig om att hålla lektionspriset så högt, det är tråkigt och mycket jobb med det. Mina centerregler gäller även för våra araber, så att priset ska vara bra för alla som vill träna. Det är ju tråkigt att aldrig ha sitt eget affix på tävlingshästarna, men tja, det är en av uppoffringarna vi får göra för att kunna träna i ett toppcenter.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Ja jag håller med. Trodde inte att de tog bort konton som köpt pass, men det är ju fler än en som säger sig ha köpt pass och ändå fått kontot borttaget pga inaktivitet. Så jag tror allt att de tar bort konton efter en viss tid, även de där det köpts pass. Trist.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag har konto på det internationella också och där heter jag Dammtuss.
Där föder jag upp Irish hunters och PRE eller jag köpte ett sto och hon kommer att få ge mig fler ston ;)
Har fått samla ihop vänner för att få fler gratislotter.
Jag hade ju inga vänner tillagd alls innan *hm*
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

eller kan vara så att om man fortfarande har pass kvar på sitt konto så raderas det inte.. :/

Verkar nästan vara lite random det där, för jag har fortfarande kvar mitt konto på Internationella sidan. Där köpte jag pass i början, har inga kvar, men spelar aldrig där längre. Tror det gick över ett år innan jag loggade in för att testa en gång och det var fortfarande kvar.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag spelade inte på typ ett år, var inte inloggad alls. Men mitt konto togs inte bort. Jag hade köpt pass tidigare men hade inga på kontot....

Låter lite godtyckligt att man inte vet vad som gäller.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Mitt konto var nere i mer än ett halvår åtminstone, köpte pass i början men inte mer än ca 2 st.

Mitt svenska konto har dock tagits bort, inga pass där.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl
Råkade köpa en skattkista på 12 pass.

Du har vunnit!
Ta reda på vad du vunnit med skattkistan direkt...
Kronostimer
Nyx-paket
Ungdomens vatten
10 000 Equus
15 åldrandepoäng
En vildhäst av rasen Lavradeiro, som läggs till på ditt konto om några minuter!

Grejer för 9 pass och en vildhäst, tjoho! :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 321
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
980
Senast: pepp
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
11
· Visningar
689
Senast: Bison
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 207
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp