Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

Inga problem :)

Sitter och bluppar, rätt tråkigt måste jag säga men har tur med att hästen vinner en del iaf :P

Behöver fortfarande hjälp med att köpa häst för pass, så har någon lust att hjälpa ressa en häst vore det kanon :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag kan hjälpa dig med att ressa en häst. :)

Bluppa är riktigt drygt.
Samt nu saknar jag ca 6-7 grattis till :p
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jätte snällt, Qamilla heter jag :)

MikaTela: Om inte hemlig hjälper så får du gärna hjälpa till :)
Går så segt att anmäla till tävlingar och få vinster, långtråkigt typ :P
Ett tips är att skriva i tråden under händelser, den som är för eventet, skrev där och bad om gratulationer, gick riktigt fort :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Weeiii!!
Ett enhörningsföl på andra försöket :D En söt liten shettiskille med en liten ypperlighetsstjärna.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Grattis :-)

Nån som har en Connemara hingst med en gp på över 845 som kan tänka sig att besöka mitt lilla sto? :D
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

Hur kommer det sig att Argentinsk Criollo har så hög GP? Trodde det var en rätt ny ras :o Eller så hänger jag helt enkelt inte med i svängarna.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Det är en ny ras ja, men när den kom började några avla som galningar och fick upp gpt snabbt :P
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Besvikelsen över att den gudomliga hästen varför dyr och jag kom aldrig längre än till 5% så bestämde jag mig för att köpa Månen för 11 pass (fem stora boxar med dusch samt 5 km mark *Suck*
Han är i all fall söt. Döm min för åning, för jag hade inte öppna ymnihetsvorn och stod på 75% energi och man får dubbelt upp i hornen. 6 eller kanske 8 för jag köpte bara 10 pass och så var den nya gudomliga min
Så nu har jag två sånan och önskade bara små flickor åt dem.
Om man ens får tag i somen och jorde så lär der vara extremt dyra.
Vildahäsar har jag inte förstått mig på alls.
Köper man sådana eller skall man fånga in dem?
Eventet kanske redan är över förstå?
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

I typ 2 veckor har jag varit fast på "att få 1 equus i en tävling".. även de sämsta hästarna vinner helt plötsligt :devil: Nu hoppas jag nästa event blir lotteri.. Det var ett tag sen nu..
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

snubblade över denna tråden och gick in lite på howrse efter uppehåll, och fy vad det har ändrats i grafiken :O tyckte det var mycket nytt senast ja gvar inne men nu är ju allt blå/gått och nya symboler osv.

är det ngt nytt man bör veta som hänt detta året?
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Den största förändringen är att hästen måste bäddas ner för att åldras vid uppdateringen klockan 04.00. Om du kollar här så ser du de övriga förändringarna. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 322
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
980
Senast: pepp
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
11
· Visningar
690
Senast: Bison
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 207
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp