Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

Nu är även jag på målet att köpa en skräddarsydd sadel, lagom kul mål, har 5st i lager med men det hjälper ju inte direkt :P
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Fick tag på den sista sadeln nu när det kom in nya :)

Men nu har jag som mål att köpa en dräktig häst, är det någon som har en ni kan låna ut? :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Kanon snällt! :) Kan ressa den tillbaka direkt så kan du bara köpa sen när 10 dar har gått :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

Kan någon föreslå ett byte av föremål med mig? Kan byta t.ex. plutos pergament mot samma eller tvärtom. Kan ressa tillbaka så ni kan klara målet också sen :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Behöver förresten inte hjälp längre men kan hjälpa någon annan om ni vill :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag har gett upp detta event. Kände att det inte gav nåt. Så nu ska här sparas pass till nästa istället ;)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag är på samma o har 11 i lager men det hjälper ju som du säger inte alls :-/
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

+ Crossline: Jag gjorde som så att jag satt beredd till 17, uppdaterade sidan direkt när klockan slog och hann köpa den sista som var kvar. Det kommer nya varje hel timme så sitter ni vid datorn då så uppdatera butiken och försök köp fort som attan! Värt att testa iaf :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

Ett tips för er som har många skräddarsydda sadlar i lager är att sälja dem nu när priset är så högt på dem :). Man får 5000 equus per sadel.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

*kl*

Kan ni ge mig en snabb uppdatering vad som har hänt senaste 3-4 månaderna på howrse som är av viktigt intresse?
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Någon som kan sälja en häst till mig för 1 pass så reserverar jag en tillbaka för 1 pass?


MikaTela: Har varit lite event och sånt. Har ändrats lite på hästarnas layout som du kanske har märkt men annars vet jag inte om det är något som ändrats av större vikt.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag kan sälja en. Ressar nu.

Man måste tydligen ha minst 500 eq i priset också.
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 326
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
980
Senast: pepp
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
11
· Visningar
693
Senast: Bison
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 207
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp