Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

*kl*

Kan några offra sig och gå in och gratulera mig? Vore så himla snällt! Jag gratulerar tillbaks såklart.

cezzan89 heter jag :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

någon som kan köpa en häst av mig för 1375e? För ett av målen till eventet :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

*kl*

Självklart ska alla skräddarsydda sadlar vara slutsålda när man har som mål att köpa en sådan. Är det någon som har koll på om de kommer flera vid varje uppdatering?
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Såg också att dom var slut. Ett knep att få folk att köpa pass kanske?
Hur ofta är det uppdatering i butiken?
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

När jag loggade in 4:40 i morse fanns det 6 st... Ibland är det fint att jobba helgmorgnar. ;)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

*kl*

Jag blir lite sur... Av allt man kan få från vindmaskinen så får jag pandoras ask. Varje gång. 4 stycken så här långt... Vill inte ha dem!!
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Tydligen kommer det nya varje timme...läste jag efter att redan ha öppnat ett y-horn:mad::p
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag tycker mest man får skit, i mitt fall krösus gåvor:P Det bästa jag fått är ett ungdomens vatten.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

får med mest krösus gåvor. Tycker dom är rätt kassa, vill helst ha guldäpplen :D
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Kl. Efter att ha glömt av totalt vad mitt förra konto heter och har bytt ip sedan dess så fick jag skapa ett nytt.
Sommarregn heter jag och jag hjälper även till vid utmaningar. Bara skicka ett meddelande om det.
Föder upp arabiskt fullblod, enhörning av det samma, shaya-arab och lite shettisar.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Haha, bara för att jag jobbar lördagsmorgnar och fick det uppdraget idag :p
Anja, jag får väl gå upp med sambon i morgon då ;)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

kan inte låta bli att störa mig på det här med avelshingstarna :cool: jag vill ha en riktig avelssida där jag kan se vad för hingstar man har ute, för hur mycket osv. Dessutom borde väl ändå de pengar man fått från betäckningar stå med under inkomster på hingsten?

Dagens I landsproblem
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Knapp

Någon som kan sälja mig en häst för 1 pass och sedan köpa tillbaka en annan för samma pris?:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 329
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
980
Senast: pepp
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
11
· Visningar
695
Senast: Bison
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 207
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp