Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

Kl. Har gjort sista målet med den gudomliga maskinen.
Man skall samma på sig gudomlig energi. Det kan bara göras på två sätt. I man tar ifrån en häst Helios stråle (mest en gång per timma)= 1 energi eller öppnar ymnighetshorn = 2 energi.
Man måste ha 100 energier för att få hästen.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Oj! Det var värst vad svårt det blir att få den gudomliga. Helios stråle finns väl inte längre att köpa heller på svarta marknaden? Känns som att man kanske får ge upp den gudomliga, har inte så många pass och vill inte köpa några nya heller.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

nu är jag på målet att köpa en häst för ett pass, någon som ställer upp för ett byte? :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Håller med, ruskigt dyrt. Har inte heller mkt pass, och har inte råd att köpa fler nu heller. Hade hoppats på att få hem den men antar jag får ge upp och vara nöjd med sakerna jag får, även om det bara varit skit hittills :/

kl*

Är på mål nu att gå med på ett byte, någon som vill byta typ en pandoras mot en pandoras? :P
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jo, visst finns de kvar. Det är ju den som fixar snygga bakgrunder.
Men kontentan är att den gudomliga hästen kostar 50 pass egentligen även om man får annat också när man öppnar ymnighethornen.
Så noga är i alla fall inte jag att få den.
Jag får se vad jag får i de andra maskinerna så är jag nöjd så.
Så noga är jag inte med att ha en gudomlig vildhäst :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Men vad tråkigt att det ska krävas så många pass! Där gav jag upp den hästen... Har dock fått rätt många diamanter av de andra maskinerna, så jag är nöjd ändå!
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

*KL*

Något som vet var man hittar en häst som är 50år att ge äpple till?

om du inte behöver äga hästen och den inte behöver vara exakt 50 år har jag några åldringar i mitt grand prix stall.. men det låter som att det borde vara för lätt då? :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Kan ta en titt, har sökt på försäljningarna men där var det helt tomt. Behöver ge den ett äpple. Tror den måste vara exakt 50 år då jag provade med en som var 50 år och 8 månader och det funkade inte :mad:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Har köpt in 10 stora ängar för odling nu, har 2 tunnland bete för varje häst nu med. Vad gör jag här näst? Uppgraderar boxar och köper duschar? Har fågelskrämmor på alla odlings ängar med :P
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den nionde

*kl*

Några som har lust att gå in på min sida och gratulera mig?
Jag behöver 15 grattis för att få en del i maskinen. :)
Heter MikaTela
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 322
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
980
Senast: pepp
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
11
· Visningar
692
Senast: Bison
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 207
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp