Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

Hjälper till att gratta er som är kvar på målet, tror jag grattat en del redan dock :P

Jag är på mål nu att lägga en häst med palomino tabiano päls till sängs, är det någon som har en ni vill låna ut?
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Flavor Jag har en palomino tobiano läger den på reserverad åt dig..:laugh:

reservera bara tillbaka när du är klar..
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Hej! Är på målet med att bli grattad 15 ggr, vill ni hjälpa mig är jag evigt tacksam! Grattar alla som har skrivit här också såklart! Heter Frusta på Howrse :laugh:
Har börjat på en ny användare efter att jag råkade vara för oaktiv på det gamla :angel:

Har lagt till dig som vän. mysfilt, det är jag det.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl*

Tror att jag har grattat alla som har efterfrågat det här inne, än så länge.. har själv några grattis kvar att ta emot
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Köpte en innan, men tack för hjälpen :)

Hazel: Aha då hänger jag med, skriver alltid kommentarer på vänner om vilket namn de har på buke men du stog som hemlig :P

Lily: När jag var på samma mål skrev jag i tråden på howrse om nya eventet och fick hur mkt klick som helst, så testa det om det tar lång tid :)
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den nionde

tror jag har klickat på de som sagt till. Har själv bara 33% dock,

just nu kör jag lite köpa och sälj på hästar. Går rätt bra hittils :D
Tänkte försöka skaffa mig fjording trofeen med så om nån vill låna ut
sina fjordingar i olika färger så säg till :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Alltså, jag köpte en frieser för att få den troféen, och det fick jag. Sen sålde jag hästen och då försvann trofen? man måste ju ha hur jäkla mycket hästar som helst om man måste behålla dom för att få behålla trofén, det är ju inte så att man får nåt för det heller :cool:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Du måste ha kvar hästarna för att få behålla troféen. Blir många hästar att hålla ordning på, jag har sorterat upp dem i olika stuterier och gör helt ärligt inte något med dem...
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Kl*

Jag är klar med Palomino Tobiano målet så behöver nån låna pållen sen så är det bara att hojta till!
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Du måste ha kvar hästarna för att få behålla troféen. Blir många hästar att hålla ordning på, jag har sorterat upp dem i olika stuterier och gör helt ärligt inte något med dem...

Hehe, vad ordningssam du är.;)Jag gjorde helt enkelt ett stuteri som heter troféehästar och där slänger jag in nästan alla som har med troféerna att göra:angel::D
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag är förresten grymt sur på mina enhörningar...20 betäckningar och endast 1 hörning på det, Har tre jag ska betäcka ikväll och nåde dem om inte alla ger mig hörningar:mad::p

Och angående eventet så tycker jag det är ganska dåligt, mycket slit för lite saker, typ.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 330
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
980
Senast: pepp
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
11
· Visningar
697
Senast: Bison
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 207
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp