Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

*KL*
Någon som vill bli vän med mig på internationella? Heter Hinnoreth. Det har med det nya eventet.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

*kl*

Åh nej, har inte spelat på ett tag och nu hade mitt pegasuskonto gått ut :p Har nästan 800 hästar att sortera bland nu, *yay* :banana:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

ouch :p

kl
är det någon mer än jag som inte gillar mätsystemet på internationella? Hur mycket hästen ska äta blir aldrig precis den mängd som behövs, som det blir om man kör kg-metoden :crazy:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Hallå i allas stugor!
Det var längesen nu. Har inte varit särskilt aktiv på ett par månader.

Har en fråga bara, hur mycket pendlar ängar, boxar och duschar i pris?
Jag har inte bråttom att köpa så tänkte jag kunde vänta med att köpa tills dom ligger lågt i pris :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

De brukar kunna pendla ganska kraftigt men de senaste veckorna har de knappt blivit billigare än 80 000. Förr kunde de vara nere på 50 000. Om du inte har bråttom så är det helt klart värt att vänta :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Vilka? xD
Ängarna låg på 53.000 nu tror jag och det är väl rätt billigt?
Men tänkte om det fanna ett mellan ?-? :D
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

De största boxarna är de som jag pratade om i förre inlägget :). Just nu ligger du på strax under 100.000 väl och det skulle jag helt undvika att köpa för om jag inte var tvungen.

En stor äng för 53.000 är bra, tycker jag. Vet att de har varit nere på närmre 40.000 men jag hade nog köpt för 53.000.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Någon här som är intresserad av att köpa Hestias? Och vad kan ni ge isåfall?
Har själv bara en enhörning med väldigt låg genetiskt potential så det känns lite onödigt att "slösa" med en hestias.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag kan tänka mig att köpa ev byta din hestias mot ngt.
Är du intresserad av ngt av dessa kanske.? Annars hur mkt eq vill du ha..


Krösus gåva

Akilles häl

Filotes klapp

Apollos lyra

Pandoras ask

Plutos pergament

Svart orkidé

Helios stråle

Zeus blixt

Medusas blod

Bonuspaket

Guldäpple

Atalante-paketet

Poseidons sadel
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Knapplån

Någon som vet vad nästa event blir för något?

Jag tycker det går rätt trögt nu, skitsvårt att sälja hästar och så. Det enda roliga är att mina Curlys äger på rankingen över bäst färdigheter :D.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

22 stycken y-horn behöver man visst använda hade någon räknat ut:)

Åh, jag är väldigt sugen på den gudomliga, hestias gåva hade varit perfekt för mig. Men vet inte om jag ska satsa ändå, får se när det närmar sig slutet:)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Instämmer i kören, helt vansinnigt. Annars gillar jag detta event känns som man kan få en del saker, blev klar med första maskinen innan idag men har inte energi till den (82 av 100) så får vänta tills imorron :) Hur går det för er andra, fått hem något redan?

Föresten kan man söka på något sett på vilka hästar som har plutos? Har några som ligger och skräpar, frågan är om man ska använda upp dom eller försöka sälja, kan tänka mig många letar nu :P
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den nionde

+ Hemlig & Flavor

Inte mer galet än annars tycker jag. I nästan varje event är det ca 20 pass man måste använda för att få den gudomliga. Men jag håller med om att det är dyrt, men inte dyrare än vanligt;)

Flavor, jag har fått hem 2 skräddarsydda träns än så länge. Wiee liksom...hade hellre fått diamanterna:) Och angående plutos, sälj dem dyrt om du inte själv vill använda dem, och tjäna lite equus:)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Aha, det är därför jag aldrig lyckas då. Bäst att börja spara pass i några månader framöver eftersom jag inte lägger IRL pengar på det.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 332
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
982
Senast: pepp
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
11
· Visningar
697
Senast: Bison
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 207
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp