Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

Lägger ut en åt dig! :)

Saint__anger: Kan skicka ett åp :)
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den nionde

Då tackar jag för den också. :D

KaffeKask, jag lade också till dig nu. Linta :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Även jag la till dig, heter Cruella. :)

KL

Om någon säljer Afrodites Tårar får ni gärna höra av er till mig. Ger 1 pass för 2 stycken. :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl*

Någon här som kan hjälpa mig räkna ut om jag hinner få hem hästen jag är på, har 56p av 100p. Varje klick ger mig 2 p och jag kan klicka 2ggr varannan timme, alltså nästa vid 18. Vänklick ger med 2p.

Funderar på om jag ska ställa en klocka och gå upp varannan timme hela natten, vill gärna få hem den så jag får en blixt och slipper slösa pass på att köpa :P

Jag får det till att det borde gå men kan ha räknat helt fel, enda problemet är att jag inte kan klicka efter 8 imorgon :/
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Har sett att det finns ett mål på någon häst där man ska klicka på en väns häst och på så sätt befria den. Måste vara på häst 18-20 för jag är på nummer 17 nu.

Någon av er som har det målet? Säg till isåfall så lägger jag ut ett vänklick. Vill verkligen klara alla hästarna. :banana:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag har 1 men inte två :P Är du intresserad ändå?

kl*

Nu har jag 60p, klickar jag på alla fram till 08 imorron får jag 88 om jag räknat rätt, sen 16p för vänklicken. Då har jag klarat den (104p om jag räknat rätt så kan missa ett klick), men tror inte jag orkar med att behöva ställa en klocka inatt för att fixa två av dom klicken. Alltså 02, 04 eller 06. Är det någon här som är vaken vid den tiden och har lust att hjälpa mig med dom klicken, eller alternativt det vid 10 och 12?
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 332
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
986
Senast: pepp
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
11
· Visningar
702
Senast: Bison
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 211
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp