Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

den sämsta häst du har (låg gp, låg färdighet, inga bonus osv) på de tävlingar som ger minst utkast (16e och neråt) (hoppning och terräng verkar vara de enda tävlingar som ger så lågt vad jag har sett)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Haha, var lat och tittade bara några sidor bakåt, men nu fixade min dåliga pålle skivan iaf!
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Vad är det som saknas? Har en häst med fyra fetstilade färdigheter, 12 år och 20 förstaplatser i tävlingar. Varför har hon bara 72 i blup?
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Det vet jag faktiskt inte....
Den är fulltränad i allt utom hoppning, så kanske är den som är den tredje.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

är på häst #14, känns som jag inte kommer hinna till häst #20 på 4 dagar :crazy: Är det bara jag eller har det varit mycket kortare tid till skillnad från de andra tävlingarna?

Känns som det enda sättet att hinna till 20 är att använda massa yhorn :crazy:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag är bara på häst 11. Och jag undrar varför det kom ufon titt som tätt ända fram tills den här hästen kom och nu kommer det inte nån :grin:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag är också på häst 14, kommer inte slösa några Y-horn på detta event så kommer så långt jag hinner. :) Har ju ändå fått massa bra saker gratis och bryr mig inte om andra gudomliga än bellorna. Men tycker det är rätt lagom tid, de som vill ha den gudomliga ska ju i princip inte klara det utan Y-horn, annars skulle howrse ju inte tjäna något.

hemlig: Du kan se hästens tre bästa egenskaper på rasens sida, genom att kolla på hur den genetiska potentialen är fördelad eller genom att se var pilarna på staplarna är. Det med pilarna har de ju infört nyligen, ganska behändigt om man är osäker på vad man ska träna. :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Samma här, har fått åp ufon ett par ggr om dagen innan jag kom till denna häst >.< Har spenderat de två sista dagarna med att klicka omkring överallt och enbart fått en rova och en kalori sörp ufo >.<
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Du kan söka på sidan när du ska inackordera en häst. Välj 46 e som ersättning för lektionerna så kommer de längst upp bland de ridcenter som visas (så länge inte hästen är för bra vill säga, då kommer bättre center upp överst). För att vara extra säker, gå in på centrets sida och kolla innan du inackorderar hästen
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Det löste sig, köpte en häst och hittade var jag skulle söka när jag stallade in den.

Om någon behöver hjälp sen med tredje uppdraget på häst 15 kan ni låna min häst. :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl*

Hur mkt hade ni tagit för en rhs med gp på 679 (dom som ligger ute med max gp ligger runt 700). Såg nämligen en tjej som letar efter en cremello rhs (1% färg) och vill helst inte sälja allt för billigt :P

Hur mkt tar ni för hästar med ovanliga färger? Lovade att skriva tillbaka med ett pris jag kan sälja för :P
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Kolla försäljningarna och sök på pälsfärg så ser du vad andra tar för dem. De riktigt höga priserna och de riktigt låga kan man bortse från, eller nja, de riktigt låga priserna lär ju sälja bäst men det finns oftast begränsat med hästar ute 'för' billigt så det är ingen idé att själv sätta lika lågt pris. :)

halvt *kl*
När ni letar efter åp-ufon är det bäst att inte klicka på andra ufon utan istället uppdatera sidan (klicka inte på något på sidan för det är lätt att klicka på ufot av misstag) när fel ufo kommer, så dyker det snabbare upp rätt ufo istället. :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Någon som vill hjälpa mig?

Mål nr. 1: Köp en häst för 7818 Equus
Belöning: Antal poäng som du fått är nu 130



Heter saint__anger på howrse


Fått hjälp redan :)
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den nionde

Behöver hjälp med Mål 1 för häst 10, "Få 1 Equus i en tävling", har någon en sån häst att "låna" ut?
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Kikade där, ligger mellan 500 + 1 pass och 50 000 + 7 pass.

Ingen för enbart equus, får kolla om hon kan betala med pass :P
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 333
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
986
Senast: pepp
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
11
· Visningar
703
Senast: Bison
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 217
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp