Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag har 36/40p nu o får 2p/klick. Kan jag klicka en gång till o sen är det sista klicket då? Alltså blir det 2p när vänner klickar oxå? I såfall har jag ett sista klick på morgonen.
Jag behöver oxå ett sista klick!
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Såg nu att vänklick bara ger 1p. Men om jag lägger ut 2 vänklick o nån klickar innan Otherwise så löser det ju sig då :-)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Lily, såg du att jag skickat PFC. Penkala på besök till ditt charmerande sto? ;)

Och Mirtai, jag har fått ett enhörningsföl med mitt andra sto, så jag reserverar tillbaka ditt så fort de tio dagarna har gått! :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Nej, jag spelade bara via mobil igår.. ska kolla det sen :-)

Behöver fortfarande ett sista klick!!
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

*kl*
Någon som har en Argentinsk Criollo hingst för betäckning? Stoet har 965.56Gp så det får gärna ligga där omkring och full blupad :)

Tills jag har hittat någon lämplig hingst bytte jag kön på stoet :D
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag sket i det målet, ger inte så mycket bonus ändå. Jag har annars 44/50 för tillfället.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Är Criollona uppe i så hög GP redan? Det är väl ingen ras som har funnits så länge på Howrse? :O
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Nej det är den nyaste rasen men direkt när den kom så utbröt ett mindre krig mellan 2 grupper som avlade rasen vilket gjorde att den ökade väldigt mycket i GP på väldigt kort tid. Nu ligger den på över 1000. :p

Lily: Ett tips till nästa event är att samla på sig många vänner, då kommer du snabbt klara sista klick-målet utan att ens behöva fråga någon. :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag sket i det målet, ger inte så mycket bonus ändå. Jag har annars 44/50 för tillfället.
Då ska vi se, nu är jag uppe i 46/50, och det är ett vänklick ute nu, det sista för dagen. Om någon klickar den och så klickar jag vid 04:30 imorgon, då blir det ett klick kvar till dig Lily. :)
Edit: fick visst två poäng för vänklicken också, sorry. :/
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jo, den är som sagt uppe i över 1000gp redan. Men det finns ingen hingst ute med så högt gp och full blupad. De flesta är valacker så där kan man knappast fråga efter betäckningar

Nu finns det tydligen hingstar ute med högt GP och full blupad :D
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den nionde

Någon som vet hur man kan få upp färdigheterna trots att hästen är fullblupad?

Min ~ Wenda Saphir ~ vet jag inte riktigt vad jag har gjort för fel med. Har 965,56Gp och 1026.03 i färdigheter. Han har:
Ridcenterbonusar
Eolus vind
Pegas
Guldäpplepäls
Sjöhäst
Dafnes lagerkrans
Gyllene sporrar
Boreas longerlina
Poseidons hästskor
Poseidons träns
Poseidons sadel
Poseidons Fjäll
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

färdigheter till hästen får du ju om du tränar, tävlar och rider med hästen. När den är helt fetstilad på sina egenskaper så går det inte få mer färdigheter (förutom från ridlektioner, fram tills hästen är 25 år)

SM-föremålen som du räknar upp tillför bonus till hästens färdigheter, som bara "aktiveras" vid tävling, och räknas inte in vid de allmänna färdigheterna :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Knapp

Någon som kan sälja en pålle till mig för 1 pass och sedan köpa tillbaka en annan för samma pris?:)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Vad glad jag är att mina hästar kommer på placeringar som ger 2 eller 3 eq så någon annan kan få 1 eg :devil: Kul att kunna glädja nån annan som vill klara av det målet..... :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 333
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
51
· Visningar
989
Senast: Lilla
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
12
· Visningar
706
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 217
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp