Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

Ingen orsak!

Har haft så mycket nu i riktiga livet så jag har inte varit så aktiv på ett tag. Köpte i allafall ett fint sto häromdagen. Sen fanns det ingen bra hingst till henne så jag fick köpa en häst till o byta kön på den ;-). Nu ska den "bara" bluppas oxå!
Hur mycket gp har din bästa connehingst??
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Min avel har stått väldigt stilla, så jag är rädd att jag inte har särskilt fina hingstar just nu.

Paths of glory borde vara den bästa, och han har 769.29 i GP med ett BLUP på 76.88. Tävlandet är klart och han har avslutat träningsstaplarna på det han ska, men det är fetningen och åldern som fattas för honom. :)

Den bästa hundrabluppade jag har är PFC. Penkala, och han har ett GP på 765.79 och färdigheter på 912.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Knapp

Någon som vill hjälpa mig med passköp? Pm:a på howrse i så fall för summa, eftersom den ändras hela tiden just nu eftersom jag håller på att ta hand om mina hästar:) Heter samma där som här.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

*KL*
Även jag efterlyser ett sista klick. har själv för tillfället 37/40 varav två ligger ute att klicka på. jag håller på det sista klicket om någon annan behöver..
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

sure.. fixare på stört.






måste dock iväg till stallet nu, men om du kan vänta nån timme så köper jag tillbaka en häst av dig sedan..
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den nionde

Tack så mycket. Du behöver inte köpa tillbaka någon, behåll equusen som tack för hjälpen;)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

*kl*

Någon som har tips på hur man ska hitta ett åldrande ufo? Har klickat runt på howrse hur länge som helst, men det kommer inte upp några ufon alls.


Mål nr. 2: Hitta åldrandepoäng i ett UFO
Belöning: Släpp Бьюсса | Byussa fri vid nästa klick


Glöm det ovan, fick ett åldrande ufo precis när jag hade postat det här haha :)
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl
Hur var det nu, om jag inte gör ett mål på en häst utan går vidare till nästa, blir det målet först på den hästen då eller har jag missat det målet helt?
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Lite dålig på skriva i denna tråd.
Men är det någon som är morronpigg och klickar klicket 04:00?

Är just nu på på häst 11/20 och väntar åp-ufo jag kan komma till häst nr 12 :)

Och väntar just nu på att min painthingst ska få 20vinster så kan öka paintrankningen lite till. Kör solo då min partner har det gött i storstan ett litet tag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 333
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
51
· Visningar
1 019
Senast: Lilla
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
13
· Visningar
736
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 218
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Artros hos ung hund
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp